سایت ها و اپلیکیشن های ضروری برای هر کاربر اینستاگرامی

اینستاگرام

اکنون با پیشرفت دنیای دیجیتال و حضور دستگاه های هوشمند بسیاری از افراد، حداقل در یک شبکه ی اجتماعی نظیر اینستاگرام و یک پیام رسان معتبر نظیر تلگرام دارای حساب های کاربری می باشند که هر روز مدت زمانی را صرف بررسی این اپلیکیشن ها می نمایند. اکنون در این بخش تصمیم داریم که چند سایت و اپلیکیشن ضروری که هر کاربر اینستاگرام باید از آن ها استفاده نماید، برایتان معرفی نماییم.

اساسا شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است. در اصل این شبکه‌ ی اجتماعی به قدری پیشرفت داشته که کاربران دیگر نمی توانند فقط به اپلیکیشن آن اکتفا نمایند و برخی اوقات نیاز دارند تا برای استفاده ی بهتر از اینستاگرام، از سایت ها و اپلیکیشن های شخص ثالث دیگر بهره ببرند.

برخی از این ابزار ها در تلاش هستند تا بعضی از نقاط ضعف اینستاگرام را حذف نمایند. به عنوان مثال به شما اعلام می نمایند که بر اساس علاقه تان چه افرادی را دنبال کنید و یا بعضی دیگر از این ابزارها، قابلیت های خاص این شبکه‌ ی اجتماعی که سبب شارژدهی بالای باتری می شوند را از بین می برند. برخی از آن ها شما را یاری می دهند تا عکس هایی بهتر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن PostMuse

در صورتی که تصور می کنید ویرایش نمود تصاویر و اضافه کردن افکت ها از مواردی است که در اینستاگرام به صورت پیش فرض حضور دارد، کار سختی است، در اشتباه هستید. تنها کافیست اپلیکیشن PostMuse را دانلود نموده تا به راحتی بتوانید به ویرایش تصاویر خود بپردازید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن PostMuse بر خلاف تعداد زیادی از اپلیکیشن های مشابه، فقط تمرکزش بر روی اینستاگرام می باشد.

اینستاگرام

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید ابعادهای مناسب برای تصاویر اینستاگرام را پیدا نموده و مورد استفاده قرار دهید. در آخر می توانید از میان تعداد بسیار زیاد تصاویر پیش فرض این اپلیکیشن بعضی را برای دادن رنگ و لعاب بیشتر به پست های خود انتخاب نمایید. ایموجی، متن و یا اشکال مختلف را به تصاویر خود اضافه کنید. ابعاد تمامی این موارد می تواند به آسانی پس از درج شدن تغییر یابد و همچنین می توانید از افکت های بسیار جالب و تغییر رنگ های به خصوص نرم افزار PostMuse بهره مند گردید.

گوگل پلی

برای دانلود کلیک کنید

اپ استور

برای دانلود کلیک کنید

سایت Hype Audtior‌

در صورتی که تاکنون به دنبال لیستی از اشخاص برتر در زمینه های مختلف، شامل ورزشی، سیاسی، هنری و … می باشید، تنها لازم است به وبسایت Hype Audtior‌ مراجعه نموده تا بهترین کاربران اینستاگرام را پیدا کنید. دسته بندی های این وبسایت معتبر شامل اتومبیل و موتور سیکلت ها، مد و زیبایی، لباس و کیف و کفش، خانواده، سینما و تلویزیون، فیتنس و یوگا، موسیقی، عکاسی، رستوران و غذا ها، حیوانات خانگی، ورزش و سفر و توریسم می باشد. شما همچنین می توانید هر یک از دسته بندی ها را بر اساس کشوری که قصد دارید از آن معروف ترین کاربران را پیداکنید، فیلتر نمایید.

بیشتر بخوانید  اینستاگرام Highlights چیست و چگونه باید از آن استفاده کنید ؟

اینستاگرام

اساسا استفاده از این وب سایت یک روش سریع و بهینه به منظور پیدا کردن افراد معروف در اینستاگرام می باشد که احتمال دارد تصاویر و پست های جالبی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. لازم به ذکر است که می توانید با استفاده از این وب سایت تمامی اشخاص معروف در شبکه های اجتماعی هر کشور را پیدا کنید.

اپلیکیشن اینستاگرام لایت

تمامی کاربران می دانند که اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام سبب زود خالی شدن شارژ دستگاه هاشان می گردند. این اپلیکیشن مملو از مواردی است که شاید هیچگاه به آن ها احتیاج نداشته باشید. مانند ویدیو چت ها و لایوهای تصویری! بر اساس میزان حجم مصرفی و منابع استفاده‌ شده در این اپلیکیشن در کنار خالی نمودن شارژ باتری گوشی های هوشمند، شاید بد نباشد از اپلیکیشن اینستاگرام لایت استفاده نمایید.

اینستاگرام

ویژگی هایی از اینستاگرام که در این اپلیکیشن وجود ندارد:

  • شما قادر به ارسال ویدیو در اینستاگرام لایت نخواهید بود.
  • این اپلیکیشن از IGTV پشتیبانی نمی کند.
  •  از پیام های مستقیم پشتیبانی نمی کند.
  • با استفاده ازاینستاگرام لایت نمی توانید تصاویری را با سایرین به اشتراک بگذارید.

همانطور که می بینید اپلیکیشن اینستاگرام لایت محدودیت های بسیاری دارد ولی در صورتی که یکی از کاربران همیشگی اینستاگرام هستید شاید استفاده از نسخه‌ ی کم حجم این شبکه‌ ی اجتماعی به منظور صرفه جویی در منابع مصرفی گزینه‌ ی مناسب تری باشد. لازم به ذکر است که نسخه‌ ی لایت اینستاگرام در بعضی از کشور ها در دسترس نمی باشد.

گوگل پلی

برای دانلود کلیک کنید

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سایت ها و اپلیکیشن های ضروری برای هر کاربر اینستاگرامی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *