سایت هایی که قیمت ارز و طلا را به اشتباه منتشر می کنند از پلیس هشدار گرفتند

قیمت ارز

قیمت ارز | این روزها که قیمت ارز و طلا بسیار متشنج شده است، برخی از سایت های اعلام قیمت لحظه ای ارز به این موضوع دامن می زنند و دائما در حال متشنج تر کردن قیمت ارز می باشند و تاکنون افراد بسیاری به دلیل اینکه قیمت ارز به صورت ناگهانی کاهش پیدا کرده است سکته کرده اند!

قیمت ارز

فرمانده انتظامی تهران بزرگ هشدار داده است، 15 سایتی که به صورت شبانه روز و بدون هیچ ضابطه‌ ی قضایی اقدام به اعلام قیمت‌ های دروغین ارز می نمودند، شناسایی شده و قرار است با همکاری دستگاه های قضایی کشور با آن ها برخورد گردد. سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در کنار چهارمین مرحله ی طرح دستگیری سارقان و قاچاقچیان ارز و کالا در مقر پلیس آگاهی تهران در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر فوق بیان کرد: با هماهنگ کردن دستگاه های قضایی کار برخورد پلیس با این 15 سایت شروع شده است؛ بعضی احضار شده اند و تعدادی نیز در حال احضار می باشند.

قیمت ارز

ایشان درمورد دلالان بازار سکه و ارز نیز گفته است که همه ی افراد زیر نظارت پلیس هستند. ایشان باور دارند که رفتار دلالان و عملکرد این 15 سایت سبب شده بود که حباب کذبی در مورد قیمت سکه و ارز ایجاد گردد، حبابی که از روز گذشته شکستگی‌ های آن ایجاد شده و در زمان نگارش این مطلب نیز اخبار ضد و نقیضی در مورد ادامه ی سقوط قیمت دلار و طلا شنیده می شود.

از صبح امروز که نوسانات قیمت دلار و ارز شدت پیدا کرده است و میزان هجمه ی مردم به صرافی‌ ها را در سراسر شهر مشاهده می کنیم، پلیس اعلام نموده که به شدت با دلالان و اشخاص سودجو برخورد خواهد شد. تعداد زیادی از کاربران و کارشناسان شامل وزیر ارتباطات باور دارند که فضای مجازی در کاهش قیمت دلار تاثیر کمی نداشته و ترکیدن این حباب را حاصل فعالیت‌ های اعمال شده در فضای مجازی می‌ دانند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  دلار فردایی چیست ؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سایت هایی که قیمت ارز و طلا را به اشتباه منتشر می کنند از پلیس هشدار گرفتند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *