سایت نیو فور اندروید مرجع دانلود بازی و نرم افزار [رپورتاژ‌آگهی]

نرم افزار اندروید

سایت نیو فور اندروید | دانلود نرم افزار و بازی اندروید در سال 91 با هدف انتشار جدیدترین و بهترین بازی ها و نرم افزارهای اندرویدی پا به دنیای وب نهاد.در این پست سعی داریم برخی از پرطرفدار ترین ها را به شما معرفی کنیم.
نرم افزار ریکاوری  Data Recovery for Android
نرم افزار ریکاوری فایل اندروید که اماده ی دانلود کرده ایم دارای قابلیت های بسیار زیاد و قدرت بالا است.پاک شدن اطلاعات داخل گوشی یکی از معضلاتی است که همه کاربران نگران آن هستند؛ چرا که این دیتاها در مدت زمانی طولانی جمع آوری شده است و اگر به یک دفعه از گوشی پاک شود به طور حتم مشکلاتی را پیش خواهد اورد. مخصوصا اگر آن شخص از اطلاعات مذکور نسخه پشتیبان نیز تهیه نکرده باشد که در این حالت دیگر کاربر قادر به بازگردانی اطلاعات به داخل گوشی خواهد نخواهد بود. اما با عرضه نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات این مشکل تا حد زیادی حل کرده است.
نرم افزار ریکاوری
نرم افزار همراه بانک ملت
بانک ملت در راستای ساده سازی امور مشتریان نرم افزاری را برای آندروید طراحی کرده است که با استفاده از میتوانید از خدمات متنوع بانک ملت برخوردار باشید.برای فعال سازی سامانه همراه بانک ابتدا به یکی از شعب بانک ملت مراجعه مینمایید و پس از تکمیل فرم خدمات همراه بانک رمز عبوری برای استفاده از این سامانه دریافت مینمایید.این برنامه همراه بانک ملت در ادامه انتشار سایربرنامه های همراه بانک مانند همراه بانک ملی در سایت نیو فور اندروید منتشر شده است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دانلود اپلیکیشن :کاربردی ترین های گوگل پلی در سال 2014 از نگاه زوم تک

نظرات در مورد : سایت نیو فور اندروید مرجع دانلود بازی و نرم افزار [رپورتاژ‌آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *