سامسونگ Galaxy S8 در Q2 2017 بیشترین فروش را در بین گوشی های اندرویدی داشت

Galaxy S8

تنها رقیب واقعی گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی های آیفون اپل می باشد بنابراین جای تعجبی نیست که Galaxy S8 در میان گوشی های هوشمند اندرویدی 2017، محبوب ترین گوشی امسال باشد… . اما بهتر است بگوییم  که یکی از محبوب ترین گوشی های اندرویدی در نیمه ی دوم سال 2017 شده است، زیرا نظر طرفداران کمپانی های دیگر در مورد گوشی های معرفی شده در طول 2017 شاید متفاوت باشد که ما از نظر خودمان S8 را برترین گوشی سال می دانیم.

جدیدترین تحقیقات و استراتژی تحلیلگران  نشان می دهد که 19 میلیون دستگاه از گوشی های هوشمند Galaxy S8 و Galaxy S8+ در سراسر جهان عرضه شده است که واقعا رقم قابل توجهی به حساب می آید و این آمار نشان می دهد که این دو گوشی هوشمند اندرویدی یکی از بهترین گوشی های هوشمند در دنیای اندروید به حساب آمده است.( در Q2 2017 )

اما گوشی آیفون 7 اپل بعداز پرچمدار سامسونگ در جهان، محبوب ترین گوشی هوشمند با میزان عرضه ی 16.9 میلیون دستگاه در سراسر جهان به حساب می آید اما برادر بزرگتر آن، یعنی آیفون 7 پلاس در آمار Q2، با 15.1 میلیون عرضه در رتبه ی سوم قرار دارد.

مدل های آیفون 7 اپل، 8.9 درصد از سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند، در حالی که Galaxy S8 و Galax S8+ تنها 5.3 درصد از کاربران را به سمت خود جذب کرده اند! با همه ی این تفاسیر می توانیم بگوییم که آیفون غول دنیای گوشی های هوشمند به حساب می آید.

در رده های بعدی، گوشی هوشمند شیائومی Redmi 4A با 5.5 میلیون دستگاه عرضه شده در سراسر جهان بر اساس آمار Q2 که 1.5 درصد از سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داده است، قرار دارد. ظاهرا، شیائومی در حال حاضر چهارمین کمپانی بزرگ به عنوان فروشنده ی گوشی های هوشمند در چین می باشد که واقعا تا کنون پیشرفت فوق العاده ای را از خود نشان داده است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مقایسه پردازنده A14 آیفون 12 و A13 آیفون 11

نظرات در مورد : سامسونگ Galaxy S8 در Q2 2017 بیشترین فروش را در بین گوشی های اندرویدی داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *