سامسونگ بزودی گوشی هوشمند گلکسی A8+ 2018 را رونمایی میکند

سامسونگ

بر اساس شایعات جدیدی که از سوی شرکت سامسونگ انتشار یافته است، این شرکت کره ای قصد دارد که تحولی در طراحی گوشی های میانرده ی سری A خود ایجاد کند که یکی از تغییرات بزرگ این تحول، حذف دکمه ی هوم (Home) از این سری از گوشی های شرکت سامسونگ است. همچنین طبق شایعات جدید، گوشی های هوشمند سری A به طراحی بسیار زیبای بدون حاشیه مجهز خواهد بود و باعث علاقه ی کاربران به این گوشی میانرده خواهد شد. به نظر میرسد شرکت سامسونگ در نظر دارد که طراحی گوشی های هوشمند سری A را به طراحی استفاده شده در سری پرچمدار خود یعنی سری S نزدیک کند.

سامسونگ

امروز تصاویر جدیدی گوشی هوشمند جدیدی از سوی شرکت سامسونگ تحت عنوان گلکسی A8+ 2018 در وبسایت Weibo انتشار یافته است که طراحی این دستگاه را نمایان میکند و به نظر میرسد با یک گوشی میانرده ی فوق العاده از سوی این شرکت کره ای مواجه خواهیم بود. با توجه به تصاویر منتشر شده از این دستگاه، گلکسی A8+ 2018 همانطور که پیش تر در شایعات گفته شد، به صفحه نمایش بدون حاشیه تجهیز خواهد شد که دارای نسبت تصویر 9:18 میباشد و با گوشی های سری S که دارای نسبت تصویر 9:18.5 هستند، تفاوت دارد.

متاسفانه در حال حاضر تصویری از قسمت پشتی این گوشی هوشمند منتشر نشده است و اطلاعاتی درباره ی دوربین این دستگاه در دسترس نیست. انتظار میرود این دستگاه طی یک یا دو ماه دیگر رونمایی شود و تا زمان رونمایی، امیدواریم شایعات بیشتری از این گوشی میانرده به دستمان برسد. با این حال تمامی اطلاعات منتشر شده از این دستگاه صرفا در حد شایعه بوده و هیچکدام به صورت رسمی به تایید نرسیده اند و باید تا زمان معرفی این گوشی صبور باشیم.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…….

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  اطلاعات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 4 فاش شد

نظرات در مورد : سامسونگ بزودی گوشی هوشمند گلکسی A8+ 2018 را رونمایی میکند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *