سامسونگ برای کاهش هزینه ها برخی از کامندان خود را اخراج میکند

سامسونگ برای کاهش هزینه ها برخی از کامندان خود را اخراج میکند

سامسونگ برای کاهش هزینه ها به دنبال اخراج بعضی از کارمندان خود است. نخستین خبر در این رابطه، چند ماه پیش منتشر شده بود که کمپانی سامسونگ در آن زمان وجود چنین خبری را رد کرد. اما در حال حاضر، به نظر میرسد که خبر ها پیرامون اخراج کارمندان همچنان ادامه دارد.

پیش از این، شایعاتی عنوان شده بود که کمپانی سامسونگ قصد دارد هزار فرد شاغل خود را در چین اخراج کند. اما اکنون با توجه به خبری که منتشر شده است، به نظر میرسد که سامسونگ میخواهد تعداد بیشتری از کارمندان را برای کاهش هزینه هایش حذف کند. به گونه ای که حتی برخی از مدیران اخراج خواهند شد تا در روند کاری این غول کره ای تحولی بزرگ ایجاد گردد.

یکی از مشکلات شرکت های بزرگ وجود کارکنان زیاد بوده است که پرداخت دستمزد آنها هزینه هایی بسیاری را در پی خواهد داشت. در حال حاضر که سامسونگ از بزرگترین کمپانی های جهان به شما میرود و بی شک تعداد بسیاری زیادی کارمند در مجموعه های این کمپانی مشغول کار هستند. با توجه به گفته ها، سامسونگ قصد دارد کارکنانی که کارایی متوسطی دارند را با پرداخت غرامتی قابل تامل اخراج کند همچنین مشخص شده است بخش اعظم این تعدیل نیرو در بخش تولید قطعات انجام خواهد شد.

گفتنی است که سامسونگ در حال تعدیل نیروی بسیار وسیعی است چرا که حتی واحد های بازاریابی، حسابداری و منابع انسانی در امان نیستند و بر اساس گزارشاتی که منتشر شده است، تقریبا 30 درصد از کارمندان این بخش ها اخراج خواهند شد.

اما با توجه به گزارشاتی که قبلا در مورد تعدیل نیرو وجود داشت و سامسونگ آنها را تکذیب نمود، این امکان نیز وجود دارد که اینبار هم با شایعه ای رو به رو باشیم. اما اگر این گفته ها حقیقت داشته باشند با تحولی بزرگ از سوی سامسونگ رو به خواهیم بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ پیش فروش سری تبلت گلکسی تب اس 7 را آغاز کرد

نظرات در مورد : سامسونگ برای کاهش هزینه ها برخی از کامندان خود را اخراج میکند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *