سامسونگ از طریق اثر انگشت خوان Galaxy قادر به باز کردن ویندوز 10 می باشد

سامسونگ به منظور حمایت از ویندوز 10 در حال برنامه ریزی برای توسعه برنامه اندروید Flow می باشد. سال گذشته، سامسونگ تلاش کرد تا قابلیت باز کردن ویندوز Galaxy TabPro S تماما قدرت یافته با ویندوز 10 را با برنامه اندروید Flow معرفی کند و نشان دهد. شما بدین وسیله قادر خواهید بود تا با یک اثر انگشت خوان تلفن همراه هوشمند Galaxy یک تبلت با سیستم عامل ویندوز 10 را باز کنید.

بنا به گزارشات، سامسونگ با توجه به درخواست ها واکنش خود را اینطور نشان داده است که این قابلیت در تمام رایانه های شخصی دارای سیستم عامل ویندوز 10 عمل خواهد کرد و برای تمام کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. و هم اکنون شرکت سامسونگ در حال برنامه ریزی به منظور فعال کردن بروزرسانی سازندگان ویندوز 10 می باشد.

این در حالیست که مایکروسافت تاریخ عرضه و در دسترس قرار گرفتن چنین قابلیتی را هنوز به طور رسمی اعلام نکرده است اما احتمال می رود در ماه آوریل عرضه شود.

همچنان که سامسونگ در حال حاضر با استفاده از دستگاه Hello Companion ویندوز مایکروسافت قادر به باز کردن قفل اثر انگشت می باشد، به نظر می رسد با آخرین بروزرسانی ویندوز 10 به سادگی در حال گسترش می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ از طریق اثر انگشت خوان Galaxy قادر به باز کردن ویندوز 10 می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *