ساعت هوشمند Honor Watch Magic رونمایی شد

Honor Watch Magic

کمپانی آنر در کنار معرفی آنر مجیک 2 از ساعت هوشمند Honor Watch Magic نیز رونمایی کرد که بر پایه ی سیستم عامل Light OS فعالیت می نماید. این ساعت هوشمند در اصل نسخه ای کوچکتر از واچ GT می باشد که می توانند انتخابی مناسب برای کاربران باشد.

Honor Watch Magic

به همراه معرفی واچ GT نظیر هوآوی، کمپانی آنر هم ساعاتی قبل به طور رسمی از ساعت هوشمند جدید خود با نام Honor Watch Magic رونمایی به عمل آورد؛ این ساعت هوشمند، اندازه ای کوچک‌ تر از واچ GT هوآوی می باشد و نسبت به آن، قابلیت های کمتری دسترسی دارد؛ همین موضوعات، این ساعت هوشمند را به یک ساعت بسیار کاربردی تبدیل نموده است. این ساعت هوشمند به صفحه نمایش 1.2 اینچی از نوع آمولد تجهیز شده است؛ اگر یک مقایسه‌ ای ساده انجام دهیم، متوجه خواهیم شد که واچ جی‌تی کمپانی هوآوی، از صفحه نمایشی 1.39 اینچی بهره مند می باشد.

Honor Watch Magic

به علاوه در صفحه نمایش هر دو این ساعت های هوشمند شاهد نوعی تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ می باشیم. باتری ساعت آنر دارای ظرفیت باتری 178 میلی‌آمپر ساعتی است؛ این میزان از باتری می‌ تواند برای انجام کارهای معمول، تنها تا 1 هفته دوام دارد لازم به ذکر است که واچ GT از باتری 420 میلی‌ آمپرساعتی بهره‌مند می باشد. واچ مجیک در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفری مقاوم می باشد و این بحث یعنی کاربر می‌ تواند در زمان شنا کردن نیز این ساعت هوشمند را به همراه خود ببرد.

علاوه بر آن آنر واچ مجیک دارای یک سنسور سنجش ضربان قلب نیز می باشد و از مسیریاب هایی بسیار پیشرفته مانند GLONASS ،GPS و Galileo استفاده می نماید؛ باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این ساعت هوشمند نیز از Huawei Pay پشتیبانی می نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: Gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Samsung Gear S2 ماه آینده وارد بازار می شود

نظرات در مورد : ساعت هوشمند Honor Watch Magic رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *