ساعت های هوشمند Steel HR نوکیا پیش فروش می شود

Steel HR

شرکت قدرتمند نوکیا پس از آن که قدمی مهم و موفقیت آمیز در زمینه تولید گوشی های اندروید برداشت، تصمیم گرفت ساعت های هوشمند استیل اچ آر (Steel HR) را به دنبال آن وارد بازار کند. در طراحی این ساعت ها از رنگ های متنوع استفاده شده و به تعداد محدودی به بازار عرضه می گردد.

شرکت نوکیا در بیانیه ای که در توئیتر منتشر کرده بود اعلام کرد پیش فروش این ساعت های فوق العاده به طور رسمی شروع شده و به دلیل تعداد محدود به طرفداران اطلاع داد که هر چه سریع تر برای پیش خرید این ساعت ها اقدام کنند. ساعت های Steel HR دارای دو اندازه ۳۶ میلی متر و ۴۰ میلی‌ متری می باشند. قیمت ساعت ها با توجه به اندازه آن ها متغییر بوده و قیمت ساعت  ۳۶ میلی‌ متری ۱۷۹٫۹۵ دلار و قیمت ساعت ۴۰ میلی‌متری ۱۹۹٫۹۵ دلار اعلام کرد.

Steel HRویژگی های خاصی برای این ساعت در نظر گرفته شده باعث ارتقأ آن نسبت به مدل های Withings شده است. وجود صفحه نمایش نشان دهنده ضربان قلب ضد آب , به طوری که تا 50 متر زیر آب فعال باشد یکی از قابلیت های این ساعت می باشد. الگوریتم آن نیز طوری طراحی شده که ضربان قلب را دقیق شمارش و ثبت کند.

فعلا اعلام شده این ساعت ها در دو رنگ سیاه و سفید طراحی می شوند اما شرکت نوکیا گفته که رنگ های دیگر نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده است. برای پیش خرید ساعت های استیل اچ آر (Steel HR) می توانید از ماه دسامبر , به صورت آنلاین اقدام نمایید.

کمپانی نوکیا اخیرا پیشرفت های فراوانی داشته و هم اکنون نیز قصد دارد به رقابت با کمپانی هایی نظیر اپل و سامسونگ برخیزد و زمینه ی فعالیت خود را در این عرصه بیشتر نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بروزرسانی Wear OS 2.1 منتشر شد

نظرات در مورد : ساعت های هوشمند Steel HR نوکیا پیش فروش می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *