ساعت اینترنت شبانه ایرانسل و هزینه بسته ها !

سیمکارت های ایرانسل از زمان راه اندازی تاکنون، درمیان بسیاری از افراد مورد استفاده قرارگرفته اند. کسانی که از این سیمکارت ها استفاده می کنند حتما در مورد اینترنت 4G/4.5 G مطالب زیادی را به گوششان خورده است. نسل جدید اینترنت های پر سرعت که به تازگی وارد ایران شده اند، با سرعت های بسیار بالایی می توانند نیازهای اینترنت کاربران را برطرف نمایند. اپراتور ایرانسل نیز از این قاعده مستثنا نیست و بسته های اینترنت ترکیبی (روزانه + شبانه) را برای کاربران این اپراتور در نظر گرفته است.

آشنایی با ساعت اینترنت شبانه سیمکارت های ایرانسل

نکات مربوط به بسته های اینترنت ایرانسل:

  • بسته های اینترنت ایرانسل به صورت هفتگی و ماهانه بوده و از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا کد دستوری #5*555* می توانید آن ها را خریداری نمایید و این بسته ها نیز در زمان پایان بسته، به طور خودکار تمدید می شوند. برای غیرفعالسازی این بسته ها می توانید از کد دستوری #9*5*555* استفاده نمایید.
  • درصورتی که اگر از بسته های اینترنت ترکیبی ایرانسل (روزانه + شبانه) خریداری نمایید، در صورت اتمام هریک از قسمت های شبانه و روزانه ی بسته ها، کل بسته به طور خودکار تمدید می شود.
  • بسته های اینترنت شبانه ی ایرانسل از حدود ساعت 2 الی 8 صبح آغاز می شود و در این ساعات، اولویت استفاده با بسته ی اینترنت شبانه می باشد و در صورتی که ترافیک بخش شبانه ی بسته های ترکیبی به اتمام برسد از میزان ترافیک روزانه کم می کند.
  • اولویت اول در بسته های ترکیبی، در ابتدا با بسته های شبانه می باشد که در صورت اتمام ترافیک شبانه (2 الی 8) از ترافیک روزانه استفاده خواهد کرد و اولویت آخر ترافیک روزانه خواهد بود.

بسته های اینترنت شبانه ایرانسل

بسته های اینترنت شبانه ایرانسل، به طور اختصاصی فقط برای ساعات 2 بامداد الی 8 صبح می باشند و پس از گذشت این مدت زمان، اینترنت شما به صورت آزاد و با تعرفه ی مصوب ایرانسل محاسبه خواد شد.

ساعت اینترنت شبانه ایرانسل ساعت اینترنت شبانه ایرانسل ساعت اینترنت شبانه ایرانسل

بسته های اینترنت ترکیبی ایرانسل

بسته های ترکیبی، حجم کمی داشته و صرفا برای افرادی که میزان استفاده ی کمی در طول روز از اینترنت دارند، در نظر گرفته شده است و ساعات قسمت روزانه از 8 صبح تا 2 بامداد و ساعات قسمت شبانه از 2 بامداد تا 8 صبح می باشد. همانطور که گفته شد، الویت نیز با قسمت شبانه بوده و در صورت اتمام ترافیک در زمان تعیین شده، از ترافیک روزانه کسر خواهد کرد.

از ساعت اینترنت شبانه همراه اول چقدر اطلاع دارید؟؟

بیشتر بخوانید  کد فعال کردن یا لغو دایورت خط ایرانسل، همراه اول، رایتل و تلفن ثابت

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

3.6/5 - (12 امتیاز)

نظرات در مورد : ساعت اینترنت شبانه ایرانسل و هزینه بسته ها !

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *