ساخت کانال تلگرام در آیفون

لینک ربات افزایش ممبر رایگان

این روزها کانال های تلگرام توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند و تعداد زیادی از افراد بیشتر زمان خود را صرف مطالعه ی مطالب کانال ها می نمایند. ولی خب ساخت کانال تلگرام در سیستم عامل های مختلف متفاوت می باشد و امروز قصد داریم مطلبی در مورد ساخت کانال تلگرام در آیفون برای شما که از کاربران iOS هستید، ارائه دهیم. امیدواریم این مطالبی که در این باره برای شما در سایت قرار می دهیم مفید و سودمند واقع شود.

 

روش گام به گام ساخت کانال تلگرام در آیفون

 

با چند مرحله ی ساده می توانید در سیستم عامل iOS، کانالی را راه اندازی کنید که شما مدیر آن هستید و مطالب خودرا در آن قرار دهید.

  1. در ابتدا بر روی گزینه ی برگه و قلم در گوشه ی سمت راست – بالا کلیک کنید. (در صفحه ی اصلی تلگرام آیفون)
  2. ساخت کانال تلگرام در آیفونسپس در لیستی که در صفحه مشاهده می کنید به روی گزینه ی New Channel کلیک کنید.
  3. ساخت کانال تلگرام در آیفوندر صفحه ای که برای شما ظاهر می شود، باید نام کانال تلگرام خود را وارد کنید و سپس می توانید توضیحاتی رانیز درباره ی کانال خود به صورت اختیاری بنویسید و یا تصویر مورد نظر را آپلود کنید.
  4. ساخت کانال تلگرام در آیفوندر این بخش باید یک حالت private یا public را برای کانال خود انتخاب نمایید. در حالت عمومی آدرس باید توسط شما وارد شود ولی در حالت خصوصی اعضا فقط باید با لینک کانالی که برای انها ارسال می کنید، وارد شوند.
  5. ساخت کانال تلگرام در آیفوندر صورتی که گزینه ی private (خصوصی) را انتخاب نمایید، لینک به صورت اتوماتیک برای شما تولید خواهد شد وبا زدن گزینه ی Next به مرحله ی بعدی منتقل می شوید.
  6. در این مرحله، مخاطبان کانال خودرا از لیست مخاطبین تلگرام خود انتخاب می کنید و به صفحه ی کانال شاخته شده ارجاع داده می شوید.

نکته: توجه داشته باشید که تنها می توانید در ابتدای کار 200 نفر را به عنوان عضو کانال خود انتخاب نمایید.

 

اگر مدیر یک کانال تلگرام هستید می توانید کانال خود را در بخش معرفی کانال تلگرام زوم تک به دیگران معرفی کنید.

4.2/5 - (5 امتیاز)

بیشتر بخوانید  چگونه قفل آیفون خود را باز یا unlock کنیم؟

نظرات در مورد : ساخت کانال تلگرام در آیفون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *