ساخت اکانت دوم در اینستاگرام

تعویض عکس پروفایل

همانطور که می دانید اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که در این سال ها مخاطبین زیادی را به خود جذب نموده است. عده ی از کاربران همواره دوست دارند در این شبکه اجتماعی دو اکانت ( یا بیشتر از دو اکانت ) داشته باشند  ، باید بدانید از طریق خود اینستاگرام این کار به راحتی قابل انجام و مدیریت می باشد . در ادامه این پست ما قصد داریم ساخت اکانت دوم اینستاگرام را به شما آموزش دهیم با زوم تک همراه باشید.

پیش از آنکه بخواهید به ساخت اکانت دوم اینستاگرام بپردازید باید جدیدترین نسخه اینستاگرام را داشته باشید. 

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

۱) به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید و بعد از آن قسمت نشان داده را لمس نمایید.

۲) در اینجا به پروفایل خودتان وارد شده اید و علامت سه نقطه در بالا سمت راست را لمس نمایید.( اگر کاربر آیفون هستید باید قسمت نشان داده شده در تصویر نیز را لمس کنید ) . 

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

۳) حالا گزینه Add Account را کلیک کنید.

۴) در اینجا شما به بخش لاگین کردن اکانت وارد می شوید ؛ اگر اکانت دیگری دارید فقط نام کاربری و پسوردتان را وارد کنید و سپس Log in را کلیک کنید. اما اگر اکانت ندارید باید به ساخت اکانت بپردازید برای اینکار روی Sign up کلیک نمایید.

۵) در این مرحله شما وارد ساخت اکانت دوم اینستاگرام خواهید شد.

شما در اینجا می توانید با اکانت فیس بوک یا ثبت نام با شماره موبایل و ایمیل اکانت خود را بسازید ( در این آموزش ما ثبت نام با موبایل و ایمیل را برای شما بیان کرده ایم)

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

۶)در این قسمت شما دو زبانه را مشاهده می کنید که PHONE و EMAIL هستند . به دلخواه یکی از آنها را انتخاب نمایید و اطلاعاتتان را وارد کنید و در نهایت Next را لمس کنید. ( دقت داشته باشید با وارد کردن شماره تلفن یک کد بر روی گوشیتان ارسال می شود که باید آن را در مرحله بعد وارد کنید و دوباره Nexe را کلیک نمایید).

نکته )  ما در این آموزش از شماره تلفن استفاده کرده ایم اگر بخواهید از طریق ایمیل اقدام کنید باید در مرحله های بعدی  به ایمیل خودتان مراجعه نمایید و مشاهده می کنید که از اینستاگرام یک ایمیل دریافت نموده اید و با کلیک بر روی Confirm your email address آن را تایید نمایید و در نهایت با کلیک بر روی آن با سایت اینستاگرام وارد می شوید که باید نام کاربری و Password را که ساخته اید وارد نمایید و سپس لاگین نمایید تا به اینستاگرام وارد شوید.

بیشتر بخوانید  چگونه اینستاگرام بسازیم ؟ (ویدئو)

۷) در این قسمت Full name نام کاربری و یا نام کامل خود را بنویسید و در قسمت Password یک رمز برای خود وارد نمایید. 

دقت کنید پس از آن برای شما مرحله ی دیگری نشان داده می شود که مبنی بر اشغال بودن نام کاربری می باشد . اگر قبل از شما کاربر دیگری ، نام کاربری موردنظرتان را انتخاب کرده باشد؛ شما با پیشنهاد جدیدی شبیه نام کاربری مد نظرتان روبرو می شوید و در صورت قبول Nexe را کلیک نمایید.

۸) در اینجا شما می توانید گزینه Search contacts را لمس کنید و دوستانیکه در دفتر تلفن شما اینستاگرام دارند جستجو کنید اما اگر نمیخواهید این کار را انجام دهید گزینه Skip را لمس نمایید. ( ممکن است پیش از این مرحله پیشنهاد مبنی بر یافتن دوستانتان در فیس بوک را مشاهده کنید اگر قصد انجام چنین کاری را ندارید روی  Skip کلیک کنید تا به مرحله۸ برسید).

۹) این قسمت می توانید یک عکس برای پروفایل خودتان انتخاب کنید اگر فعلا قصد چنین کاری را ندارید روی skipکلیک کنید.

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

۱۰) پیشنهادهای را از اینستاگرام مشاهده می کنید که اگر میخواهید آنها را نادیده بگیرید Done را کلیک نمایید.

۱۱) حالا مجددا به اینستاگرام آندروید یا آیفون خود بروید ؛ در اینجا با توجه به قسمت مشخص شده می توانید به راحتی بین اکانت های خود سوئیچ نمایید .

ساخت دوم اینستاگرام

نکته ) شما می توانید اکانت های دیگری را نیز برای خود بسازید برای اینکار کافی است از مرحله Account Add دوباره مراحل را تکرار نمایید.

نکته) در این آموزش از سیستم عامل IOS استفاده شده است ، ممکن است در اندروید کمی متفاوت باشد اما مرحله کلی آنها شبیه یکدیگر میباشند.

در صورتی که سوالی در مورد  ساخت اکانت دو اینستاگرام دارید می توانید از قسمت دیدگاه ها مطرح نمایید. حتما از بخش آموزش اینستاگرام هم دیدن فرمایید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساخت اکانت دوم در اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *