ساخت اولین گوشی انعطاف پذیر که می تواند به عنوان ساعت هوشمند نیز استفاده گردد!

اولین گوشی انعطاف پذیر

رقابت در بازار گوشی های هوشمند چنان پیچیده و تنگاتنگ است که هر روز رقبا برای خودنمایی گوشه ای از آخرین دستاورد هایشان را رو می کنند ، آینده ی گوشی های هوشمند در انعطاف پذیری آنها خواهد بود . گرچه تا به حال شرکت هایی چون اپل و سامسونگ پتنت هایی از این نوع محصولات معرفی نموده اند اما تا به این لحظه هیچ کسی یک گوشی انعطاف پذیر را در دست نگرفته است.

بزرگترین شرکتی که قصد در ساختن اولین گوشی انمعطاف پذیر دارد سامسونگ است ، شرکت سامسونگ سخت در تلاش است تا بتواند این افتخار را برای بار اول نصیب خود نماید و در این راه پیشرفت های زیادی را هم نشان داده است ، علاوه بر پتنت های مختلفی که درباره ی گوشی های انعطاف پذیر از این شرکت بیرون آمده شرکت سامسونگ قصد دارد تا اولین گوشی هوشمند با صفحه ی نمایش تاشو را سال آینده ی میلادی روانه بازار نماید.

باید بگوییم که سامسونگ امروز رو دست عجیبی خورده است و یک شرکت چینی که احتمالا 99 درصد از شما پشی از این حتی اسم آن را هم نشنیده اید اولین گوشی هوشمند تاشو ی اندرویدی را معرفی نموده است ، گرچه این فقط معرفی تبلیغاتی این محصول می باشد و نباید در آینده ی نزدیک انتظار خرید آن را داشته باشیم.

شرکت چینی اینتریم (Interim) امروز در کنفرانس خود در شهر چانگینگ واقع در غرب کشور چین از اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر جهان رونمایی کرده است ، به گفته ی مدیر عامل این شرکت نه چندان سرشناس صفحه ی نمایش شگفت انگیز این گوشی از گرافن شاخته شده است که به گوشی اجازه می دهد تا کاملا انعطاف پذیر باشد ، به صورتی که شما پس از درآوردن آن از جیب خود می توانید آن را به دور مچ خود پیچیده و از آن به عنوان یک ساعت هوشمند استفاده نمایید !

در این کنفرانس چند نمونه ی اولیه از این گوشی اندرویدی به حظار نمایش داده شد که در عکسها مشخص هستند ، با توجه به عکسها اولین نکته ای که ذهن شما را درگیر می کند کیفیت فوق العاده پایین صفحه ی نماش می باشد که البته با توجه به اینکه این گوشی ها نمونه های آزمایشی هستند نمی توان اشکالی را به آنها گرفت ، باید ببینیم در آینده شرکت های بزرگ فعال در بازار موبایل چه تدابیری را برای رقابت با شرکت های چینی در پیش خواهند گرفت.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه برگرداندن عکس های پاک شده از گوشی سامسونگ

نظرات در مورد : ساخت اولین گوشی انعطاف پذیر که می تواند به عنوان ساعت هوشمند نیز استفاده گردد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *