ساخت آیدی در موبوگرام

ساخت آیدی در موبوگرام : تلگرام دارای یک سری برنامه ی های غیر رسمی ایرانی می باشد که بعضی از کاربران از آنها استفاده می کنند و این موضوع نیز جدیدا در بین افراد زیادی باب شده است. دلیل اینکه چنین برنامه هایی شکل گرفته اند این است که چون سورس تلگرام در فضای مجازی وجود دارد، هر شخصی که کمی برنامه نویسی بلد باشد می تواند به نوعی برای خود یک نرم افزار تلگرام برای گوشی هوشمندش درست کند و به جای تلگرام از آن استفاده کند.

یکی از برنامه هایی که امروزه بسیار در میان افراد باب شده است، موبوگرام می باشد، زیرا این برنامه دارای یک قابلیت حالت روح می باشد که خیلی از طرفداران را به سمت خود جذب کرده است.

امروز قصد داریم روش ساخت آیدی به روی موبوگرام را برای شما به صورت تصویری شرح دهیم.

آیدی در تلگرام، نقش همان یوزر نیم در سایر شبکه های اجتماعی را دارد که در این برنامه به شما کمک می کند، زمانی که نمی خواهید کسی شماره تلفن شما را داشته باشد، می توانید آیدی خود را به آن شخص داده و از آن طریق با ایشان ارتباط برقرار کنید.

سه خط بالا، سمت چپ را کلیک نموده و وارد تنظیمات برنامه شوید.

ساخت آیدی در موبوگرام

ساخت آیدی در موبوگرامپس از کلیک بر روی تنظیمات، صفحه ی جدیدی برای شما برایتان بار می شود که در آن صفحه باید بر روی نام کاربری کلیک کنید.

 

ساخت آیدی در موبوگرامدر این بخش می توانید نام کاربری دلخواهتان را وارد نمایید تا در زیر متن، یک نوشته ی سبز رنگ ظاهر شود.

ساخت آیدی در موبوگرامتوجه: اگر این متن قرمز برایتان نمایان شد و متن پیام دریافتی شما: A username must have least 5 characters بود باید تعداد کلماتی که برای نام کاربری دلخواهتان انتخاب کردید را افزایش دهید.

توجه: اگر متن پیام شما : sorry ,this username is already taken بود، آیدی شمارا شخص دیگری قبلا وارد کرده و باید یک آیدی دیگر برای خود انتخاب نمایید.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  ترفند تلگرام / خواندن پیام ها بدون خوردن تیک دوم

نظرات در مورد : ساخت آیدی در موبوگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *