به زودی شاهد سیستم لرزشگیر اپتیکال در گوشی های سونی خواهیم بود

سیستم

سونی شرکتی است که در بسیاری از زمینه های سخت افزاری پیشرفت کرده و مورد توجه اکثرا طرفداران و تحلیل گران گوشی قرار می‌ گیرد , اما برای تمام افراد و کاربران جای تعجب دارد که این شرکت هیچ یک از گوشی های خود را به سیستم لرزش گیر اپتیکال تصویر ( OIS ) مجهز نکرده است. می توان گفت این شرکت حس گر های تصویر دوربین های اکثر شرکت ها حتی اپل و سامسونگ را تولید می کند. تصویر با کیفیت تحت تاثیر 3 دلیل است , دو مورد به لنز دوربین مربوط شده و یکی از عوامل حسگر تصویر است. سونی در قسمت دوربین گوشی قوی است اما اکنون با تقویت لنز و بخش اپتیکی گوشی های خود سعی دارد دوربین هایی قوی تر از پیش ارائه دهد.

پتنتی به نام Dynamic Vibration System توسط شرکت سونی در USPTO ثبت شده است , این پتنت , لرزش گیر اپتیکالی است که سونی در گوشی های مدل اکسپریا به کار خواهد برد , در لیست نظر سنجی ها شاهد این موضوع هستیم که بیشتر کاربران سونی خواهان اعمال این لرزش گیر در گوشی های این شرکت بوده اند , آن ها امیدوارند سونی این اپتیکال تصویر را تا پایان سال 2018 روی گوشی های خود اعمال کند.
جالب است با این که شرکت سونی یکی از پیشروان کاربرد EIS در قسمت فیلم برداری می باشد اما تا کنون در هیچ یک از گوشی های خود از OIS استفاده نکرده است. باید اعتراف کرد که لرزش گر های سونی برای فیلم بردرای بسیار خوب و مناسب بوده اند اما در زمینه عکاسی عملکرد چندان جالبی نداشته و نیاز به یک تغییر جدید بود و حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد یک گوشی هوشمند با دوربین مجهز به لرزشگیر اپتیکال از سوی این شرکت ژاپنی باشیم.

در ادامه با زوم تک همراه باشید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  6 لپ تاپ حرفه ای سونی

نظرات در مورد : به زودی شاهد سیستم لرزشگیر اپتیکال در گوشی های سونی خواهیم بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *