زندگی شاد به همراه آرامش با رنگ ها

رنگ و رنگرزی

رنگ و رنگرزی


رنگرنگ امیزی یکی از موضوعات بسیار مهم در زندگی بشر به شمار می رود . زیبایی یکی از مهم ترین دلایل برای رنگ آمیزی به شمار می رود. از این رو بشر برای زیبایی محل زندگی خود همیشه به دنبال رنگ امیزی های شاد و جذاب است.


وقت آن رسیده که تمام استرس های روزانه زندگی را کنار بگذاریم و به سراغ یکی از نوستالژی های کودکی مان برویم که بسیار سرگرم کننده نیز هست.

هنگام رنگ آمیزی، کودک درون ما شروع به فعالیت می کند. به یاد روزهایی که زندگی ساده و بی آلایش بود و بزرگترین دغدغه ما دیدن کارتون مورد علاقمه مان بود.

مدیتیشن با رنگ ها….

امروزه از رنگ آمیزی بعنوان ابزاری برای مدیتیشن استفاده می شود. هنگامی که مشغول مراقبه هستیم، مغز ما در وضعیت آرامی قرار میگیرد که تمرکز در زمان حال دارد و تمامی افکار گذشته متوقف می شود. در نتیجه مغز از استرس های روزانه رها شده و احساس آرامش به شما دست می دهد.
با هنردرمانی و قرار گرفتن در فرایندهای خلاقانه، می توان احساسات خود را کشف و درگیری های احساسی را تلطیف کرد. هنر درمانی به رشد خودآگاهی، مدیریت رفتار، ایجاد مهارت های اجتماعی و واقع گرایی، کاهش اضطراب و افزایش اعتماد بنفس کمک بسزایی خواهد کرد.

دست به رنگ شو

تابلوی های رنگ آمیزی دست به رنگ، طرح های بدون رنگی هستند که توسط شما رنگ آمیزی می شوند ، با این تفاوت که این طرح ها روی کاغذ نیستند و بر روی بوم نقاشی نقش بسته اند و به جای مداد رنگی با قلم مو و رنگ اکریلیک رنگ آمیزی می شوند و در نهایت به تابلوی نقاشی تبدیل می گردند. تابلوی رنگ آمیزی دست به رنگ ، یک بوم سفید با خانه هایی مشخص است که داخل هر خانه شماره ایی به چشم میخورد . در کنار این بوم تعدادی ظرف رنگ با رنگ های مختلف و متفاوت وجود دارد که روی درب هر یک از این ظرفهای رنگ نیز عددی درج شده است .

دست به رنگ این فرصت را برای همه سنین فراهم کرده تا بدون هیچ مهارتی در نقاشی و با کمی دقت در رنگ امیزی، بتوانیم به روزهای شیرین کودکی مان برگردیم. هنگام دست به رنگ شدن، علاوه بر اینکه سرگرم میشویم، لذت نقاشی حرفه ای را تجربه کرده و حس خلق یک اثر هنری به ما دست میدهد و استرس مزاحم را از خود و اطرافیانی که برایمان مهم هستند دور می کنیم. بعد از اتمام این اثر هنری، میتوانیم آن را قاب کرده و به محیط پیرامون خود زیبایی ببخشیم و عشق و احساس خود را به عزیزانمان هدیه کنیم.

بیشتر بخوانید  چگونه چوب را رنگ کنیم ؟

برای آشنایی با محصولات دست به رنگ٬اینجا کلیک کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : زندگی شاد به همراه آرامش با رنگ ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *