زمان فیلتر اینستاگرام

فیلتر اینستاگرام

بالاخره با روی میز قرار گرفتن پرونده ی فیلتر اینستاگرام هم کم کم باید با این شبکه اجتماعی و همه ی عکس ها و تصاویری که داریم داخلش، یه جورایی خدافظی کنیم 🙁 الان دیگه این بحث مطرح نیست که داره فیلتر میشه! الان باید بگیم چرا و کی؟!

دو ماه پیش تلگرام فیلتر شد و خیلی از کاربرایی که از طریق این پیام رسان داشتن کار میکردن مجبور شدن که قید پول درآوردن و بزنن و برن سمت اینستاگرام و کسب درآمد از اینستاگرام … حالا الانم که پرونده ی فیلتر این شبکه ی اجتماعی ام رفت روی میز آقای دادستان و دیگه الله اعلم … الان من باید چی بگم، نمیدونم؟! حالا الان توی این خبر بحث ما اینجاست که کی میخوان اینستاگرام رو از ما بگیرن و ما باید یه مراسم سوگواری واسه فیلتر اینستاگرام بگیریم؟!

اینکه بخوایم دقیقا بگیم کی این اتفاق می افته هنوز هیچکس نمیدونه و به گفته های معاون اول دادستانی کشور، هنوز در حال بررسی هستش و آقای خرم آبادی عزیز که توی معاونت امور فضای مجازی کار میکنه به صورت خیلی جـــــــــــــــدی داره این موضوع رو بررسی میکنه. به هر حال هر جوری که در نظر بگیریم، وقتی تلگرام فیلتر شد دیگه فیلتر اینستاگرام هم دور از ذهن نبود، یعنی یه موضوعی هستش که داستان فیلتر اینستاگرامم پروندش همون موقع باز شده بود فقط دنبال بهونه ی خوب برای این کار بودن ….

به هر حال باید دیر یا زود منتظر باشیم تا اینستاگرام رو هم ازمون بگیرن و کلا راحت بشیم ….

شاید همین امروز این اتفاق بیوفته و شاید تا یک هفته ی دیگه، هنوز معلوم نیست تا بازهم اظهارات دادستان کل کشور رو در این مورد بشنویم و ببینیم آقای خرم آبادی با بررسی هاشون چه نتیجه ای دستگیرشون میشه؟!

 

برای دریافت جدیدترین خبرهای فیلتر اینستاگرام، زوم تک رو همراهی کنید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لو دادن اکانت های فیک توسط اینستاگرام

نظرات در مورد : زمان فیلتر اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *