رونمایی از گوشی منعطف سامسونگ زودتر از موعد

گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ | اگر شایعات و خبرهای مربوط به کمپانی سامسونگ را تاکنون دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که این کمپانی در سال جاری میلادی پتنت های مختلفی در مورد گوشی منعطف خود انتشار داده بود و بسیاری از افراد تاکنون اطلاعات ضد و نقیضی در خصوص این مدل از گوشی ها دریافت نموده اند. اکنون گویا این کمپانی قصد دارد احتمالا در سال 2019 میلادی از گوشی منعطف خود رونمایی به عمل آورد و این موضوع قطعا کمپانی های دیگر را شگفت زده خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کمپانی های سارنده و برندهای معتبر نیز کمی به حوزه‌ ی طراحی و تولید گوشی‌ های هوشمند منعطف وارد شده‌ است. اما کمپانی سامسونگ در میان همین تعداد کم از شرکت ها که به طراحی و ساخت گوشی هوشمند انعطاف‌ پذیر مشغول می باشند، تصمیم دارد پیشتاز این عرصه باشد. براساس آخرین اخبار انتشار یافته، کمپانی سامسونگ تصمیم دارد در سال ۲۰۱۹ میلادی، گوشی هوشمند منعطف خود را به بازار معرفی نماید و از کمپانی هواوی جلو بزند.

گوشی منعطف سامسونگ

قبلا گفته شده بود که گوشی منعطف کمپانی سامسونگ ممکن است در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شود ولی خبرهای جدید حاکی از آن است که احتمالا زمان معرفی گوشی انعطاف‌ پذیر کمپانی سامسونگ زودتر از موعد خواهد بود. همانگونه که قبلا اعلام شده بود، کمپانی هواوی تصمیم دارد گوشی هوشمند با صفحه نمایش منعطف خود را قبل از کمپانی سامسونگ عرضه کند اما اکنون گویا کمپانی سامسونگ نیز بیکار ننشسته و تلاش می کند تا از سایر رقبای خود عقب نماند.

براساس اطلاعات افشا شده از سوی یک منبع خبری که نام آن در دست نیست؛ گوشی منعطف سامسونگ با یک صفحه نمایش 7 اینچی رونمایی خواهد شد. در صورتی که این خبر واقعیت داشته باشد، گویا گوشی جدید کره ای ها، آنقدرها بزرگ‌ تر از گوشی‌ های هوشمند کنونی نخواهد بود، نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه ی گوشی نیز احتمالا 4 به 3 می باشد که سبب افزایش زیادی در ابعاد صفحه نمایش خواهد شد. این گوشی هوشمند کمپانی سامسونگ همانند کیف پول از وسط خم می‌ شود.

در این شرایط زمانی که گوشی در حالت تاشده می باشد، صفحه نمایش دوم کوچکتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این صفحه نمایش کوچک، ساعت، اعلان ها و سایر اطلاعات مفید را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. به این نکته توجه داشته باشید که دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز در قسمت تاشده و نیمه‌ ی دوم دستگاه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  انتقال داده ها در خانواده گلکسی

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی از گوشی منعطف سامسونگ زودتر از موعد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *