رونمایی از پردازنده کایرین 980 توسط هوآوی در تاریخ دهم شهریور ماه

کایرین 980

پردازنده کایرین 980 | در دو ماهه ی آخر تابستان 97 بسیاری از کمپانی های مطرح دنیا در حال رونمایی از دستگاه های هوشمند خود باشند و در این میان کمپانی هوآوی نیز قصد دارد از جدیدترین پردازنده ی خئد با نام کایرین 980 در تاریخ دهم شهریور ماه رونمایی به عمل آورد. این روزها بسیاری از افراد توجهاتشان معطوف به 18 مرداد می باشد تا کمپانی سامسونگ از پرچمدار سری نوت خود رونمایی به عمل آورد ودر این مسان هوآوی نیز قصد دارد جدیدترین پردازنده ی خود را در معرض نمایش بگذارد.

اگر خبرهای منتشر شده از سوی هوآوی را دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که پرچمدار بعدی این کمپانیچینی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو خواهد بود و انتظار داریم قابلیت هایی نظیر سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش و یا صفحه‌ نمایش انعطاف‌ پذیر اولد به همراه پردازنده‌ ی جدید و قدرتمند ساخت این کمپانی چینی را در خود جای داده باشد. بر اساس خبرها گفته شده است که پردازنده‌ ی کایرین 980 قرار است در میت 20 و میت 20 پرو این کمپانی با لیتوگرافی 7 نانومتری ساخته شده است، استفاده گردد و همین موضوع سبب می گردد علاوه بر اشغال فضای کمتر، سرعتی بالاتر از پردازنده ی اسنپدراگون 845 به همراه مصرف باتری کمتر را شاهد باشیم.

اگر نگاهی به سابقه‌ ی این کمپانی چینی در معرفی گوشی های هوشمند بیندازیم، می‌توانیم بگوییم تا روز معرفی رسمی این دو گوشی هوشمند چند ماه باقی مانده است؛ ولی ممکن است پردازنده‌ ی اختصاصی آن مثل نسل پیش در رویداد IFA در کشور برلین رونمایی شود.

هم اکنون کمپانی هواوی تایید نموده است که در تاریخ دهم شهریور ماه، در پایتخت آلمان رویدادی 45 دقیقه‌ای را برگزار خواهد نمود که این 45 دقیقه تنها برای معرفی همزمان پردازنده ی کایرین 980 و میت 20 کافی نیست؛ در نتیجه اگر کمپانی هواوی قصد داشته باشد یک محصول تجاری یعنی گوشی هوشمندی را در IFA رونمایی نماید، قطعا یک گوشی پرچمدار نخواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشای تصاویر Honor Magic 2 در یک تیزر تبلیغات چینی

نظرات در مورد : رونمایی از پردازنده کایرین 980 توسط هوآوی در تاریخ دهم شهریور ماه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *