رونمایی از نسل جدید رنو مگان RS در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

نمایشگاه خودروی فرانکفورت

نسل جدید رنو مگان RS : بعد از شایعات فراوان در نهایت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 نسل جدید رنو مگان رونمایی شده است. این محصول به عنوان یکی از محبوب ترین هاچبک های اسپرت در سگمنت C محسوب می شود که ویژگی های مهمی مانند یک موتور بنزینی توربو جدید و دو جعبه دنده متفاوت داشته است.

موتوری که در رنو مگان RS 2018 بکار رفته است حجم 1.8 لیتری داشته است که تغذیه آن به وسیله پرخوران توربوشارژر صورت می گیرد و جایگزین نمونه 2.0لیتری گذشته شده است. برای اولین بار است که در رنو مگان RS ، در این مدل دو جعبه دنده متفاوت در دسترس است که یکی از آنها 6 سرعت دستی دو کلاچه و دیگری 6 سرعته اتوماتیک با شیفترهای تعویض دنده و سیستم لانچ کنترل می باشد. 

خودروی رنومگان

همه ی نیروهای موتور به چرخ های جلویی انتقال داده می شوند و ضروری است برای کنترل نمودن این قدرت از شاسی و سیستم فرمان کمک هایی هم داشته باشید. مهندسین رنو برای اینکه این موضوع را کنترل کنند از دو ویژگی در RS استفاده نموده اند و بی شک در سگمنت خود بی همتاست. 

یکی 4Control سیستم چرخش هر چهار چرخ و دیگری سیستم توقف هیدرولیکی در جلو و عقب

برای شاسی نیز دو تنظیم متفاوت وجود داشته است که یکی Cup   (در این تنظیم دیفرانسیل مغزش نیز وجود دارد) و دیگری Sport

رنو مگان

دیسک‌های 355 میلی متری در جلو با کالیبر برمبو در جلو برای توقف خودرو وجود دارد که خریدارن می توانند از دیسک آلیاژی آهن و آلومینیوم به عنوان آپشن بجای آن سفارش بدهند.

این مدل در نمونه 5 درب عرضه می گردد که در آن خصوصیت Multi-Sense رنو  وجود دارد. این خصوصیت 5 حالت رانندگی معمولی ، راحت ، اسپرت، حرفه ی و مسابقه ی می باشد که راننده قادر است از آنها استفاده نماید و بدین ترتیب این خودرو را به عنوان یک وسیله مناسب برای هر وضعیتی تبدیل نموده است. برای این خودرو سیستم های ایمنی زیادی وجود داشته که می توان به دستیار پارک و دوربین عقب ، هشدار حرکت بین خطوط ، هشدار نقطه کور و …. اشاره نمود.

رنو مگان

از اوایل سال 2018 سفارش خودرو در اروپا شروع می شود. 

بیشتر بخوانید  گران‌ترین ماشین‌های سوپر لوکس دنیا در سال 2020 را می‌شناسید؟ به همراه مشخصات

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی از نسل جدید رنو مگان RS در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *