رنگ های گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس ۹ فاش شد

گلکسی اس 9

در حال حاضر که در اواسط ماه آذر هستیم و تنها سه ماه تا ارائه ی نهایی نسل جدید خانواده پرچم دار اصلی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 فاصله داریم. هر روزی که به تاریخ انتشار این گوشی نزدیک می شویم شایعات و خبر های بیشتری منتشر می شود. رنگ های این گوشی مطلب جالبی برای کاربران است.
شایعاتی درباره گلکسی اس ۸ وجود داشت که نشان می داد سامسونگ می خواهد یک رنگ بنفش روشن برای این دستگاه ارایه کند، اما این حالت در ارائه ی رسمی این گوشی اتفاق نیفتاد و هنوز هم در عرضه ی رنگ های پس از عرضه به واقعیت نپیوسته است. همان طور که می دانید جدید ترین رنگ ارائه شده برای این گوشی قرمز شرابی بوده است.
اما درباره ی گلکسی اس ۹ به احتمال زیاد در سه رنگ اصلی طلایی، مشکی و آبی فیروزه ای عرضه خواهد شد، چون همان طور که می دانید مدتی است که شرکت سامسونگ با رنگ سفید به کلی خداحافظی کرده است و به قول معروف قهر کرده است و عرضه ی محصولاتش دیگر با این رنگ نیست پس یه احتمال نزدیک به صد در صد گوشی جدید این شرکت یعنی گلکسی اس ۹ با این رنگ عرضه نخواهد شد.
رنگ خاص برای این گوشی جدید پرچم دار شاید بنفش باشد، همان رنگی که برای گلکسی اس ۸ قرار بود استفاده شود ولی نشد. انتظار می رود که این رنگ بنفش براق نباشد و مثل رنگ قرمز گلکسی اس ۸ رنگی قرمز تیره باشد که ته مایه ای از رنگ های خاص را ارایه می دهد. با این حال تمامی اطلاعات منتشر شده درباره ی رنگ بندی این گوشی هوشمند در حد شایعه بوده و باید تا عرضه ی رسمی گلکسی اس 9 توسط شرکت کره ای سامسونگ صبور باشیم.

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رابط کاربری One UI 6.0 یک گزینه انقلابی

نظرات در مورد : رنگ های گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس ۹ فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *