رنگ بنفش گوشی هوشمند وان پلاس 6T در تصاویری تبلیغاتی مشاهده شد

وان پلاس 6T

در روز 5 شنبه ی هفته ی گذشته رنگ بنفش گوشی هوشمند وان پلاس 6T  در وب سایت خود کمپانی چینی مشاهده شد و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی در وب سایت آلمانی آمازون نیز نام این گوشی هوشمند مشاهده شد. در زول هفته ی جاری تصاویر تبلیغاتی این گوشی هوشمند نیز در خبرها مشاهده شد و یقین پیدا کردیم که این کمپانی وان پلاس 6T را در رنگ بنفش تولید نموده است.

وان پلاس 6T

به نظر می رسد که رنگ بنفش گوشی هوشمند وان پلاس 6T دارای رنگی شیب دار و ترکیبی از دو رنگ نقره ای و بنفش می باشد و از زوایای مختلف سایه ی صورتی رنگ نیز در آن مشاهده می گردد؛ لازم به ذکر است که تمامی این تغییر رنگ ها بستگی به زاویه ی نور منعکس شده بر روی پنل پشتی دارد. شایان ذکر است که پس زمینه ی تمامی گوشی های هوشمند قبلی وان پلاس دارای یک صفحه ی شیشه ای در پنل پشتی خود بوده اند که سبب انعکاس نور می شدند ولی در وان پلاس 6T شیشه به طور کامل حذف شده است و پنل فلزی بر روی آن قرار گرفته است که انعکاس را به نمایش می گذارد.

وان پلاس 6T

هفته ی گذشته نسخه ی دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هوشمند با قیمت 580 یورو در سایت آمازون مشاهده شد و ما نیز به طور کامل اطمینان داریم که کمپانی چینی وان پلاس همین برچسب قیمت را برای سایر نسخه های این گوشی در رنگ های مختلف نیز استفاده خواهد کرد. این گوشی بنفش رنگ وان پلاس دارای پردازنده ی اسنپدراگون 845، سنسور اثر انگشت UD و همچنین بریدگی بالای صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع آمولد به صورت قطره ای شکل می باشد.

 

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: GSMarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رنگ بنفش گوشی هوشمند وان پلاس 6T در تصاویری تبلیغاتی مشاهده شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *