رندر های آیفون 8

مدتی است در فضای مجازی تصاویری دست به دست میشود که کاربران را سردرگم ساخته است زیرا بیشتر این تصاویر یا رندر ها هر کدام با همدیگر فرق داشته و اطلاعات سخت افزاری یا نرم افزاری که از گوشی ها به چشم میخورد نیز شباهتی به هم ندارن. در همین حال تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده که احتمال می رود آیفون 8 به این شکل خواهد بود زیرا عکس های را کسی در تیوتر خود منتشر کرده که معمولا درست از آب در می آید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به جزئیات این موضوع بپردازیم.

ابتدا از پشت دستگاه شروع میکنیم. همان طور که در عکس بالا نیز می بینید آیفون 8 احتمالا مجهز به دوربین دوگانه از نوع عمودی خواهد بود که برجستگی همیشگی خود را نیز به همراه دارد. در وسط این دوربین نیز فلاشر گوشی به چشم می خورد. تفاوت دوم و اساسی که حتی وجود این امر باعث تناقض در سیاست اپل شده وجود شیشه در پشت گوشی است. اپلی که همیشه فلزی و آلمونیومی بودن گوشی های خود را به سینه می زد اینبار گویا از شکست سیاست های خود کمی عبرت گرفته و تصمیم بر این نهاده تا تغییر و تحولی عظیم در گوشی های خود بنا نهاید.

 

علت این که گفته شد شکست در پی سیاست اپل این میباشد که فروش آیفون 7 کاهش چشمگیری در مقابل آیفون 6 اس داشته است.

شنیده ها حاکی از آن است که آیفون 8 هم مانند آیفون 7 در دو ورژن سایز بندی متفاوت به فروش خواهد رسید.اگر شما نیز از علاقه مندان به دنیای گجت هستید لطفا تا معرفی کامل این گوشی دست نگه داشته و اقدام به پیش فروش آن نکنید زیرا این رندر ها هر روز تغییر کرده و نتیجه ثابتی در پی ندارند.

به نظر شما آیا آیفون 8 در این قالب معرفی شود آیا ارزش معاوضه با آیفون 7 را خواهد داشت؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رندر های آیفون 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *