رندر رسمی گلکسی نوت 9 به بیرون درز کرد

گلکسی نوت 9

رندر رسمی گلکسی نوت 9 | همانطور که می دانید هر ساله کمپانی سامسونگ در مرداد ماه از یک گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی به عمل می آورد و طرفداران این کمپانی تا به امروز دنبال معرفی گلکسی نوت 9 سامسونگ بوده اند تا ببینند این گوشی هوشمند از چه ویژگی هایی برخوردار خواهد بود و نسبت به نسل قبلی از لحاظ طراحی آیا تفاوت های زیادی داشته است؟! تاکنون خبرها و شایعات و بعضا تصاویر زیادی که منتسب به نوت 9 بودند، منتشر شده است و کاربران تا حدودی با شایعات مربوط به این فبلت آشنا هستند.

نقطه ی مشترک این تصاویر و اخبار منتشر شده در خصوص نوت 9 در اینجاست که تمامی آن ها به طراحی مشابه با گلکسی نوت 8 اشاره دارند ولی امروز رندری از این فبلت محبوب منتشر شد که افشاگران ادعا دارند این رندر رسمی است و طراحی نوت 9 نیز به این صورت می باشد. با توجه به این رندر طراحی گلکسی نوت ۹ که تنها پنل جلویی این گوشی هوشمند نمایش داده شده است، کمپانی سامسونگ تلاش زیادی برای تغییر نوع طراحی این گوشی هوشمند نکرده است و دوباره شاهد یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی از نوع Super AMOLED به همراه لبه های منحنی می باشیم. وقتی که رندر منتشر شده و تصاویر گلکسی نوت 8 را در کنار یکدیگر قرار می دهیم، تقریبا یکسان می باشند (سمت چپ، رندر گلکسی نوت ۹ و سمت راست، تصویر گلکسی نوت ۸)

گلکسی نوت 9

بر اساس گزارش منتشر شده، گلکسی نوت 9 سامسونگ دارای بدنه ای با ابعاد 161.9 در 76.3 در 8.8 میلی متر می باشد که کمی از لحاظ ارتفاع کوچکتر از گلکسی نوت 8 با ابعاد 162.5 در 74.8 در 8.6 می باشد. همه ی ما انتظار داریم که محل قرارگیری دوربین اصلی این گوشی هوشمند و حسگر اثر انگشت آن نسبت به گلکسی نوت 8 تغییراتی را داشته باشد تا بتوان به تغییرات طراحی آن نسبت به سال گذشته، اشاره نمود. ممکن است این تغییرات شامل انتقال محل حسگر اثر انگشت به زیر سنسور دوربین باشد که هدف از این تغییر مکان کاهش لمس اشتباهی لنز توصیف گردد.

 

زوم تک با شماست …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تولید تلویزیون بدون فلزات خطرناک توسط سامسونگ

نظرات در مورد : رندر رسمی گلکسی نوت 9 به بیرون درز کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *