رمز ارز LINK توسط پیام رسان لاین عرضه می گردد

رمز ارز LINK

رمز ارز LINK  | در دنیای دیجیتال امروزی دیگر خبری از ارزهای کاغذی نظیر دلار و یورو نمی باشد، اکنون زمان آن فرا رسیده است تا ارزهای دجیتالی جای خود را در دنیا تثبیت نموده و ارزهای کاغذی کنار بروند. اساسا یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتا کنون نی در دنیا بیت کوین می باشد که پس از موفقیت بسیار زیاد این ارز در دنیا، بسیاری از کمپانی های عرصه ی دیجیتا تصمیم گرفتند که برای خود ارزهای دیجیتالی را فراهم نمایند.

رمز ارز LINK

شرکت Line Corp، سازنده ی پیامرسان لاین، در اینده ای نزدیک و در ماه سپتامبر رمز ارز مخصوص به خود را عرضه خواهد کرد. این فعالیت در راستای تلاش این کمپانی برای گسترش دامنه‌ ی کسب‌ و‌ کار خود می باشد؛ پیام رسان لاین در تلاش است تا با استفاده از پلتفرم پیام رسان خود که اساسا در کشور‌های آسیای شرقی از محبوبیت بسیاری زیادی برخوردار است، فعالیت‌ های تجاری گسترده ی خود را گسترش دهد.

رمز ارز LINK

بر اساس گفته های کمپانی Line Copr ارز مخصوص لاین، LINK نام دارد و قرار است به‌ عنوان یک پاداش به کاربران سرویس‌ های این کمپانی پرداخت گردد و می‌توان به‌ لطف پروژه‌ی جدید BITBOX این ارز دیجیتال را با سایر ارزهای دیجیتالی مبادله نمود. شرکت لاین کرپ اعلام کرده است که رمز ارز LINK به دلیل برخی از قوانین و مقررات، در کشورهای ژاپن و ایالات متحده‌ ی آمریکا در دسترس افراد قرار نخواهد داشت. اینارز دیجیتالاز طریق سرویس‌ های مبتنی بر فناوری بلاک‌ چین این کمپانی قابل‌ استفاده قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه یک معامله ارز دیجیتال ایجاد کنیم؟

نظرات در مورد : رمز ارز LINK توسط پیام رسان لاین عرضه می گردد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *