ردمی 5 و ردمی 5 پلاس شیائومی دارای صفحه نمایشی عریض می باشند

شیائومی

شرکت معروف شیائومی یکی از شرکت هایی است که در تولید گوشی های میان رده بسیار فعال بوده و اسمارت فون هایی با امکانات مناسب و قیمتی معقول تولید می کند. این بار این شرکت با تولید دو گوشی ردمی 5 و درمی 5 پلاس باری دیگر توجه طرفداران گوشی های هوشمند میان رده را به خود جلب کرده است.

تصاویری از این دو مدل گوشی جدید شرکت شیائومی در برخی از سایت های تکنولوژی و توئیتر به نمایش گذاشته شده است. این عکس ها دو گوشی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس را از زوایای مختلفی بررسی می کنند و نشان گر صفحه نمایشی عریض با حاشیه ای بسیار کم می باشد. البته جای تعجب نیست که زمانی که همه شرکت ها , گوشی های میان رده و پرچم دار خود را با حاشیه ای بسیار کم تولید می کنند , شرکت هایی مانند شیائومی نیز از این مدل تقلید کرده و برای جذب کاربران بیشتر مدل های خود را با نمایش گر عریض تری عرضه نمایند.

شیائومیمشخصات سخت افزاری و فنی این دو گوشی هنوز به طور رسمی مشخص نشده است اما پیش بینی می شود دارای رم داخلی 3 یا 4 گیگا بایتی باشند و از چیپ‌ ست اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام در آن ها استفاده شده باشد , دوربین 12 مگا پیکسلی و دوربین سلفی 5 مکا پیکسلی برای هر دو گوشی در نظر گرفته شه است , سیستم‌ عامل اندروید ردمی 5 و ردمی 5 پلاس ۷.۱.۲ نوقا با پوسته‌ی MIUI 9 است که یک سیستم عامل قابل توجه می باشد. باتری ردمی 5 حدود 3300 میلی آمپر و مدل پلاس ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است . بر اساس آن چه که در اختیار ماست اندازه صفحه نمایش ردمی 5,  ۵.۷ اینچ با رزولوشن اچ دی اعلام شده و ردمی 5 پلاس دارای صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی می باشد.

کمپانی شیائومی اعلام کرده ردمی 5 و ردمی 5 پلاس به زودی و در 7 دسامبر که مصادف با 16 آذر می باشد در کشور چین به طور رسمی معرفی خواهند شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی در حال کار بر روی جانشین تبلت شیائومی Mi pad 3 می باشد

نظرات در مورد : ردمی 5 و ردمی 5 پلاس شیائومی دارای صفحه نمایشی عریض می باشند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *