راه حل رفع مشکل Phone Number Flood در نرم افزار تلگرام

ویرایش پیام در تلگرام

آموزش تلگرام  : در خدمت شما کاربران زوم تک هستیم با راه حل رفع مشکل Phone Number Flood در نرم افزار تلگرام که این روزها محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

اخیرا تعدادی از کاربران تلگرام هنگام ثبت نام در این نرم افزار پیام رسان با مشکلی مواجه شده اند که امروز به آن پرداخته و راه حل هایی البته نه چندان قطعی را برای برطرف کردن این مشکل بیان میکنیم.با ما همراه باشید.

در ابتدا بهتر است علت بروز این مشکل را شرح دهیم.عمده ترین دلیل این اتفاق اقدام به حذف حساب کاربری تلگرام خود به دفعات و طی فاصله زمانی اندک است.در این هنگام تلگرام برخلاف دیگر نرم افزارهای پیام رسان این رفتار شما را نامتعارف تلقی کرده و اقدام به مسدودسازی حساب کاربری شما برای یک دوره زمانی میکند.مدت زمان این مسدودسازی دقیقا مشخص نیست اما طبق مشاهده هایی که در این زمینه شده،حساب های کاربری حدود 30 الی 45 روز مسدود بودند.البته برای اطلاع دقیقتر از این موضوع شخصا به بررسی آن پرداخته و تجربه شخصی حساب کاربری من تنها به مدت 10 روز دچار مشکل بود.گویا فاکتور شانس هم کمی در این زمینه نقش دارد!

اما هم اکنون دو روش برای رهایی از این مشکل بیان میکنیم:

  • استفاده از برنامه های ساخت شماره مجازی

با دریافت یکی از این برنامه ها از قبیل EsiaTalk ، Talk2 یا Textnow اقدام به ساخت یک شماره مجازی کرده و با شماره ای که از داخل این برنامه ها گرفته اید، نسبت به ثبت نام در تلگرام اقدام کنید.البته ناگفته نماند که اکثر شماره های داخل برنامه ها توسط سرورهای تلگرام شناسایی شده اند و ممکن است کد فعالسازی را دریافت نکنید.

  • استفاده از سیم کارتی دیگر برای ثبت نام

در این روش، شما برای ثبت نام در برنامه از سیم کارتی که با آن حساب کاربری در تلگرام ندارید اقدام میکنید و سپس توسط قابلیت Change Number در تلگرام، شماره خود را تغییر داده و به سیم کارت اصلی خود بازمیگردید.فقط توجه داشته باشید که اگر از سیم کارتی استفاده کنید که متعلق به شخص دیگری است و اشخاص زیادی آن را در موبایل خود ذخیره کرده اند، ممکن است دیگران تا مدت ها تصور کنند این حساب متعلق به آن شخص است و به او پیام ارسال کنند!

بیشتر بخوانید  ترفند تلگرام / خواندن پیام ها بدون خوردن تیک دوم

 همانطور که احتمالا متوجه شده اید این راه حل ها خیلی قطعی و مناسب نیستند اما در حال حاضر راهکار دیگری برای رفع این مشکل وجود ندارد لذا اگر نتوانستید با استفاده از توضیحات بالا مشکلتان را حل کنید بهتر است کمی صبور باشید.

2/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : راه حل رفع مشکل Phone Number Flood در نرم افزار تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *