راه اندازی کسب و کار های اینترنتی

وب مارکتینگ

بسیاری از کاربران، پس از راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی خود به دنبالِ راهی برای افزایشِ سریعِ فروش و کسب درآمد هستند. این کاملا منطقی است که به دنبال افزایش فروش باشید اما باید برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی، برنامه‌ی حساب شده‌ای داشته باشید.

روش‌های مختلفی برای افزایش فروش در کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد که در ادامه به هرکدام اشاره خواهیم داشت:

سئو و بهینه سازی سایت

یکی از بهترین روش‌های افزایش فروش، تمرکز بر افزایش بازدید هدفمند از طریق موتورهای جستجو است. ورودی‌های موتورهای جستجو در واقع با جستجوی عبارتی مرتبط با کسب و کارتان وارد وب سایتتان شده‌اند و به همین دلیل احتمال اینکه تبدیل به خریدار محصولات/خدمات شما شوند بسیار است. توصیه می‌کنم توجه ویژه‌ای به بحث سئو وب سایتتان داشته باشید زیرا کسب رتبه‌های برتر در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان، افزایش فروش باورنکردنی برای وب سایت شما به همراه خواهد داشت.

تبلیغات بنری

می‌توانید به سادگی با قراردادن بنرهای تبلیغاتی خود در وب سایت‌های پربازدید، توجه مخاطبان را به محصولات/خدمات خود جلب کنید. در این نوع تبلیغات، کاربران پس از کلیک بر روی بنر تبلیغاتی، وارد «لندینگ پیج» وب سایتتان شده و می‌توانند از میان پیشنهادهایی که به آن‌ها ارائه کرده‌اید، خریدشان را انجام دهند.

ایمیل مارکتینگ

هنوز هم یکی از بهترین روش‌های بازاریابی در کسب و کارهای آنلاین، ایمیل مارکتینگ است. بسیاری از کاربران، تصور نادرستی از ایمیل مارکتینگ دارند. همه‌ی ما در سال‌های گذشته با موضوع آزاردهنده‌ای به نام «اسپم مارکتینگ» از طریق دریافت ایمیل‌های ناخواسته مواجه بوده‌ایم. منظور ما از ایمیل مارکتینگ، ارسال ایمیل‌هایی حاوی پیشنهادهای ویژه به کاربران سایت است که خودشان ایمیلشان را برای دریافت پیشنهادهای ویژه در اختیارتان قرار داده‌اند.

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

در حال حاضر با توجه به گسترش حیرت انگیز استفاده از شبکه‌های اجتماعی نزد کاربران، فرصت بی‌نظیری برای بازاریابی در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید با برنامه‌ریزی صحیح، تجربه‌ی بسیار موفقی از افزایش فروش و بازاریابی اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی بدست آورید. در حال حاضر، تلگرام و اینستاگرام بالاترین بازدهی را در میان شبکه‌های اجتماعی دارند اما شخصا توصیه می‌کنم استفاده از توییتر را نیز در برنامه‌ی بازاریابی خود قرار دهید.

در این لیست می‌توانستیم به موارد دیگری مانند رپورتاژ آگهی، تبلیغات متنی، اس‌ام‌اس مارکتینگ، وبلاگ نویسی و… نیز برای اشاره کنیم اما سعی کردیم مهم‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های افزایش فروش برای کسب و کار اینترنتی را بیان کنیم

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : راه اندازی کسب و کار های اینترنتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *