راه‌اندازی سوپرمارکت آنلاین دکان با مشارکت یاران دریان

سوپرمارکت اینترنتی دکان

[رپورتاژ آگهی] : روی گوشی خودتان یک دکان باز کنید دکان با سرمایه‌گذاری شرکت‌های معتبر داخلی و بین المللی و مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریان، به تازگی توانسته زنجیره تامین، توزیع و تمامی نرم‌افزارهای خود را آماده سفارش‌گیری انبوه کند تا تجربه خرید سریع، ساده و ارزان از یک سوپرمارکت اینترنتی را در تهران و به زودی سایر شهرهای کشور میسر کند.

 

با رشد و گسترش روزافزون کسب و کارهای آنلاین در حوزه‌های مختلف، بالاخره شاهد ورود یک اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین با پشتوانه و تجربه قوی در بازار ایران هستیم.

دکان با سرمایه گذاری شرکت‌های معتبر داخلی و بین المللی با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریان توانسته به تازگی زنجیره تامین، توزیع و تمامی نرم‌افزارهای خود را آماده سفارش‌گیری انبوه کند تا تجربه خرید سریع، ساده و ارزان از یک سوپرمارکت اینترنتی را در تهران و به زودی سایر شهرهای کشور میسر کند.

با توجه به استقبال کم سابقه و نرخ رشد بالای دکان در مدت زمان کوتاه فعالیت، انتظار می‌رود نام این اپلیکیشن به زودی در بین کسب و کارهای اینترنتی بیشتر شنیده شود.

برای رهایی از روش‌های سنتی خرید مایحتاج منزل و فرار از ترافیک و آلودگی هوای این روزهای تهران، دکان با ارائه محصولات سوپرمارکتی با قیمت مناسب و تحویل سریع و رایگان به منظور تامین نیازهای روزانه  یک خانواده مدرن ایرانی طراحی شد و اخیرا در بسیاری از نقاط تهران شروع به کار کرده است.

دکان

در دنیای پر مشغله ی امروز و کمبود وقت افراد جامعه، سوپرمارکت آنلاین دکان با یک روش جذاب و اقتصادی، راهی برای صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی  پیشنهاد می‌کند تا بتوان دقایقی بیشتر و بدون دغدغه را با عزایزانمان سپری کنیم.

نظرات کاربران اپلیکیشن دکان در فضای مجازی نشان از کارآمدی و رضایتمندی کاربران آن دارد و عمدتا زوج‌های شاغلی که پس از یک روز کاری سخت و البته خسته کننده راهی منزل شده و با مهمانی سرزده روبرو شدند، صاحبان کسب و کاری که از خرید‌های مکرر محل کار خود کلافه بودند، افراد مسن یا کودکان تنها در خانه ای که قادر به خرید نیستند، از این روش خرید استقبال کرده‌اند

در شرایطی که ممکن است خرید سخت باشد، می‌توان روی قابلیت‌های دکان حساب کرد.

علاوه بر تخفیف‌های دائمی موجود، برگزاری فستیوال‌ها و جشنواره جوایز دوره ای نیز در افزایش محبوبیت  اپلیکیشن دکان در مدت کوتاه بی تاثیر نیست.

موفقیت و رشد یک اپلیکیشن خرید محصولات سوپرمارکتی، تنها در ظاهر جذاب خلاصه نمی‌شود بلکه مدیریت زنجیره تامین و تحویل آن بسیار مهم‌تر است، اینکه بتوان بیش از 5000 محصول مختلف را با تخفیف و قیمت‌های ارزانتر نسبت به بازار در سبد خرید مصرف‌کننده قرار داد و سپس آن را در کمترین زمان ممکن به صورت رایگان به خریدار رساند، نیاز به تجربه یک تیم قوی در صنعت خرده‌فروشی، تامین و توزیع دارد.

امیدست که دکان به لطف بیش از یک دهه تجربه تیم خود در حوزه خرده فروشی، بتواند موجب ارتقاء سطح سرویس دهی به مشتریان، تسهیل فرآیند خرید و نهایتا تاثیر درکاهش سفرهای غیرضروری درون شهری گردد.

چطور دکان را نصب و استفاده کنم؟

دکان را می‌توان به صورت مستقیم از سایت دکان دانلود کرد و یا برای دریافت نسخه اندروید آن به کافه بازار و برای دریافت نسخه iOS به سیب اپ مراجعه کنید.

گفتنی است در اولین خرید با دکان می‌توانید از کد تخفیف MyDokan استفاده کنید تا علاوه بر تخفیفات دائمی، 5 هزار تومان مهمان دکان باشید!

 

دانلود اپلیکیشن دکان و دریافت اعتبار خرید

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راه‌اندازی سوپرمارکت آنلاین دکان با مشارکت یاران دریان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *