راهور 141 | نقشه ترافیکی 141

راهور 141

راهور 141 یکی از بهترین سایت های کاربردی برای رانندگان به شمار می رود ، پس از راهور 120 یکی از سایت های بسیار کاربردی برای رانندگان برای اطلاع از وضعیت ترافیکی جاده های کشور استفاده از وب سایت راهور 141 است. در وب سایت راهور 141 شما می توانید از آخرین وضعیت راه های کشور باخبر شوید و نقشه های ترافیکی مسیر های مختلف را مشاهده نمایید.

همه چیز در باره راهور 141

اخبار و اطلاعیه های راهور 141 در صفحه نخست این وب سایت به نمایش در می آید ، شما می توانید تمامی محدودیت های ترافیکی در جاده های ایران را در این بخش از وب سایت راهور 141 بدست آورید برای اطلاعات بیشتر از وضعیت راه های کشور می توانید از صفحه زیر دیدن نمایید :

http://www.141.ir/sitepages/news.aspx

مسیر یابی در سایت راهور 141

یکی از بخش های بسیار کاربردی در وب سایت راهور 141 بخشی برای مسیر یابی رانندگان برای سفر های بین شهری خود است ، در این بخش از وب سایت راهور 141 شما می توانید بهترین مسیر های جاده ای را برای مسافرت خود بیارید. برای مسیر یابی به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایید :

http://www.141.ir/SitePages/Routing.aspx

مشاهده دوربین های ترافیکی کریدور های اصلی راهور 141

اگر می خواهید مسیر های جاده ای را توسط دوربین های نظارتی مشاهده کنید براحتی می توانید در بحش کریدور های اصلی وب سایت راهور 141 تصاویر دوربین های نظارتی راهور 141 را از لینک زیر دنبال کنید ، برای دیدن تصاویر دوربین های نظارتی در کریدور های اصلی روی لینک زیر کلیک نمایید :

http://www.141.ir/SitePages/ShowCooridorInfo.aspx

نقشه ترافیک استان ها

یکی دیگر از بخش های کاربردی وب سایت راهور 141 نقشه ترافیکی استان ها است شما با استفاده از این بخش از وب سایت می توانید نقشه های ترافیکی استان ها را مشاهده نمایید. تمامی استان های کشور در این بخش ا ز وب سایت بروز رسانی می گردند و نقشه های ترافیکی شان هر لحظه در این وب سایت آپدیت و بروز است. برای مشاهده نقشه ترافیکی استان ها به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://www.141.ir/SitePages/WayOnlineTraffic.aspx

نقشه ترافیک برخط در سامانه راهور 141

یکی دیگر از بخش های بسیار کاربردی وب سایت راهور 141 بخش نقشه ترافیک برخط این وب سایت است ، در این بخش شما می توانید نقشه ترافیک برخط یعنی نقشه ترافیک لحظه ای استان های کشور را بصورت انلاین مشاهده نمایید. برای مشاهده نقشه ترافیک لحظه ای در سامانه راهور 141 می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید :

http://www.141.ir/SitePages/ProvinciaLTraffics.aspx

مقالات مرتبط :

4.1/5 - (15 امتیاز)

نظرات در مورد : راهور 141 | نقشه ترافیکی 141

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *