راهنمای خرید قالب وردپرس

راهنمای خرید قالب وردپرس

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا میباشد و مخصوصا در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و سایت های بسیار زیادی از وردپرس استفاده میکنند و همه این سایت ها بجز چند تعداد محدود در اون ها از قالب های آماده و حرفه ای و پریمیوم استفاده میکنند. این قالب وردپرس ها مزیت های مخصوص به خود را دارند مثلا اینکه از نظر ظاهری واقعا قالب های زیبایی هستند و در مقابل این قالب ها ک حرفه ای و تجاری هستند، قالب های رایگان وجود دارند که این قالب چون در اونها کاربر هیچ هزینه ای رو پرداخت نمیکند بخاطر همین از خیلی از خدمات همانند پشتیبانی یا بروزرسانی و… محروم میباشد. و با توجه به اینکه حجم بسیار زیادی از سایت ها از قالب های پریمیوم و حرفه ای استفاده میکنند در این مقاله نحوه انتخاب بهترین قالب وردپرس را برای شما قرار داده ایم.

راهنمای خرید قالب وردپرس

زمانی که شما تصمیم به انتخاب قالب وردپرس دارید با حجم بسیار زیادی از قالب ها و افزونه ها روبرو خواهید شد و در ایران هم تعداد زیادی سایت فروشنده قالب وردپرس و افزونه ها وجود دارند که در هر کدام از این سایت ها صد ها قالب مختلف قرار داده شده اند و جالب آنکه برچسب بهترین قالب وردپرس را بر روی همه این قالب ها قرار داده اند. اما بهترین قالب وردپرس ، هیچکدام از آن قالب ها نمیباشد – بهترین قالب وردپرس به قالبی گفته میشود که اختصاصی و دقیقا با توجه به نیاز های شما طراحی شده باشد و شما برای اعمال تغییرات در سایت محدودیت خاصی نداشته باشید.

در مقاله زیر توضیحاتی درباره خرید قالب وردپرس حرفه ای و اینکه معیار های هر قالب حرفه ای چه مواردی میباشد را توضیح داده ایم اما دقت داشته باشید این موارد همیشه برای شما ثابت نخواهد بود و ممکن است که شما قصد راه اندازی یک فروشگاه را داشته باشید در این شرایط کلا با توجه به نوع محصولاتی که در سایت خود ارائه میکنید ما توصیه میکنیم از سیستم های متفاوت دیگر استفاده بکنید تا بهترین فروشگاه ساز را داشته باشید که در این شرایط توصیه میکنیم که حتما این مقاله را در سایت وبمستر 98 مطالعه بکنید تا با توجه به نوع محصولات و نوع فروش و میزان مشتریان و هزینه ای که برای سایت خود میکنید بهترین فروشگاه ساز را انتخاب بکنید.

راهنمای خرید قالب وردپرس

در خرید قالب باید نکات زیادی را در نظر داشت، برخی از این نکات پشتیبانی قالب، فیلم آموزشی، نصب رایگان، نسخه اورجینال و اصلی قالب، بروزرسانی های سریع و منظم + سرویس های دیگر همانند تعداد نصب های رایگان قالب میباشد که اگر توسط شرکت های ارائه دهنده قالب وردپرس این موارد ارائه شوند شما یکی از مشتریان خوشحال انها خواهید بود. ما برای شما این موارد را بصورت جداگانه در زیر بررسی کرده ایم.

فیلم آموزش کار با قالب

شما هر چقدر هم که تجربه طراحی سایت داشته باشید ممکن است که با قالب های جدیدی که ارائه میشوند آشنایی کافی نداشته باشید چون هر قالبی برنامه نویس و طراح مخصوص خود را دارد بخاطر همین در کار کردن با سایت دچار مشکل خواهید شد و ممکن است که نتوانید با همه امکاناتی که برای شما در سایت تعبیه شده است کار بکنید و یا حتی ممکن است که چند سال از مدیریت سایت شما بگزرد و بعد از چند سال شما یکی یکی امکانات و قابلیت هایی که در قالب وردپرس شما وجود دارد را بشناسید. با توجه به این شرایط اگر یک فیلم آموزش کار با قالب وردپرس بصورت رایگان همراه با قالب به زبان فارسی ارائه شودو در آن بصورت 0 تا 100 همه بخش های قالب توضیح داده شود کار شما بیسار ساده تر میشود و میتوانید در کمترین زمان سایت خود را کاملا آماده بکنید.

با توجه به این شرایط در ایران فقط سایت وبمستر 98 این خدمات را میدهد که از طریق آدرس webmaster98.com میتوانید به این سایت مراجعه بکنید.

پشتیبانی 24 ساعته در 365 روز سال

شما هر سایتی که داشته باشید حتی اگر بکاپ روزانه هم داشته باشید باز هم دچار مشکل خواهید شد، به این معنا که ممکن است در پنل تنظیمات قالب خود مشغول اعمال کردن تنیظمات مخصوص خود باشید اما بخاطر انتخاب یک گزینه اشتباه دیگر سایت شما لود نشود یا سایت شما دچار مشکلاتی شود که دیگر برای شما قابل رفع نباشد یا برای رفع کردن این مشکلان ایز به کدنویسی یا دانش تخصصی و زمان زیادی داشته باشد در این شرایط برای یک وبمستر یا یک شخصی که مدیریت یک سایت را دارد کار بسیار دشواری میباشد و نقش پشتیبانی در این شرایط مشخص میشود.

نصب رایگان قالب + بسته نصب سریع و فیلم آموزش نصب کردن قالب

نصب کردن قالب یکی از مشکلات وبمستران میباشد چون آن ها با نحوه صحیح نصب کردن قالب وردپرس خود آشنایی ندارند مممکن است چند روز وقت خود را بر روی این مورد گزاشته و در نهایت قادر به نصب کردن صحیح سایت نباشند برای رفع این مشکل توسط سایت وبمستر 98 به مدیرات سایت 2 سرویس ارائه میشود : 1. نصب کردن رایگان قالب برای مشتریانی که قالب را خریداری کرده اند و نصب کردن بر روی همه سایت های انها 2. ارائه فیلم آموزش نحوه نصب کردن قالب که بعد از مشاهده فیلم مدیریت سایت میتواند خود نیز کار های قالب را انجام دهد.

بروزرسانی به نسخه های جدیدتر

همیشه یکی از مشکلات هر مدیریت سایت بروزرسانی قالب میباشد از طرفی همین بروزرسانی قالب نشان دهنده نسخه اورجینال و نال شده قالب نیز میباشد و معمولا قالب هایی که نسخه نال شده یا تقلی میباشند دیر تر از سایر نسخه ها بروز رسانی میشود. همچنین اگر شما از نسخه های جدیدتر قالب استفاده بکنید میتوانید از امکانات جدیدی که از طرف طراح قالب وردپرس مورد نظر به سایت اضافه شده استفاده بکنید.

بهترین قالب وردپرس کدام است؟

بهترین قالب وردپرس را باید دقیقا بر اساس نیاز های سایت مشتریان سنجید و ممکن است که یک سایتی که محصولات دیجیتال همانند موبایل و تبلت را میفروشند از یک قالب خاص استفاده بکنند اما یک سایت فروشگاهی دیگر که پروژه معماری را میفروشند از یک قالب دیگر استفاده بکنند برای اینکه بهترین قالب برای شما در بین 500 قالب موجود در محیط اینترنت معرفی شود بهتر است که با شماره 09120778782 تماس بگیرید یا از طریق سایت https://webmaster98.com قالب خودتان را تهیه بکنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای خرید قالب وردپرس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *