راز خوش اندامی چیست؟

راز خوش اندامی

راز خوش اندامی چیست؟ : لاغری یکی از خواسته های هر انسان چاقی است. ممکن هزاران رژیم و ورزش های مختلف را امتحان کرده باشید اما به نتیجه دلخواه خود دست نیافته باشید اما باید گفت با رعایت چند نکته ساده خیلی راحت می توانید وزن اضافه خود را از دست بدهید.
1) مصرف آب زیاد
یکی از راه های ساده کاهش وزن , نوشیدن آب زیاد است. اکثر وقت هایی که احساس گرسنگی می کنید در واقع تشنه هستید اما مغز به شما دستور می دهید که غذا بخورید در نتیجه باعث جذب کالری اضافی و افزایش وزن نی شود. اگر مقدار بیشتری آب مصرف کنید حس گرسنگی در شما از بین رفته و لاغر می شوید.
2) خوردن صبحانه کامل
خوردن صبحانه سوخت و ساز و متابولیسم بدن را تنظیم می کند. خوردن صبحانه باعث کاهش احساس گرسنگی و میل به غذا و مصرف شیرینی ها و تنقلات پر کالری می شود. بهتر از مواد مغذی و پر پروتئین را در وعده صبحانه خود جای داده تا انرژی مورد نیاز بدن بدون مواد مضر تامین شود.
3) زود هنگام شام بخورید
بیشتر خانواده ها عادت دارند دیر وقت شام بخورند این عادت , عادتی بسیار بد است چرا که خوردن شام در دیر وقت باعث ذخیره شدن کالری بیشتری شده و فرد را چاق می کند. علاوه بر انباشته شدن چربی ها , غذا خوردن در دیر وقت باعث گرسنگی بیشتر شده و گاهی ضعف شدیدی به فرد دست می دهد همین امر باعث مصرف غذای بیشتر در نتیجه اضافه وزن بیشتر می شود.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیا می دانید آلزایمر ، چگونه ایجاد می شود و چگونه متوقف می شود؟

نظرات در مورد : راز خوش اندامی چیست؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *