رابط کاربری MIUI 9 در حال انتشار می باشد

MIUI 9

شرکت شیائومی با انتشار رابط کاربری MIUI 9 در سطح جهانی پیشرفت عظیمی برای خود کسب کرد. می میکس 2 ( Mi Mix 2 )،  ردمی وای 1 ( Redmi Y1 )، می مکس 2 ( Mi Max 2 ) ، ردمی نوت 4 ( Redmi Note 4 ) از جمله دستگاه هایی هستند که در اواسط ماه اکتبر , از این به روز رسانی بهره مند خواهند شد.

شانگ های میزبان مراسم رونمایی رابط کاربری 9 MIUI بود اما نسخه اصلی هنوز در حال آماده سازی می باشد.  امکان چپ‌گردی در صفحه‌ی اصلی , App Vault یا صفحه نمایش قابل تقسیم , لانچر هوشمند برنامه‌ ها و … از ویژگی های جدیدی است که به این رابط اضافه شده است. افزایش سرعت چشم گیری در این رابط کاربری مشاهده می شود. حتی می توان گفت از نظر سرعت با شیائومی می ای 1 ( Xiaomi Mi A1 ) برابری می کند. همچینی شیائومی ادعا می کند این رابط کاربری در مقایسه با experience 8.1 در J7 Max نه تنها از آن ضعیف تر نیست , بلکه حتی از نسبت به experience 8.1 دارای سرعت بیشتری نیز می باشد.

گوشی های هوشمند مجهز به این رابط کاربری قادر به اسکن و پاک کردن خودکار حافظه‌ پنهان , پاسخ سریع و موارد بسیاری می باشند. تم‌های منحصر به فرد , استیکر های ویژه و 25 ویژگی قابل استفاده در تقویم , مخصوص کشور هند , در نظر گرفته شده است. رابط کاربری کمپانی شیائومی تاکنون طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است و برخی از کاربران شیائومی در خصوص این رابط کاربری می گویند که تنها دلیل خرید آن ها علاوه بر قدرت بالای باتری این گوشی های هوشمند، رابط کاربری جذاب آن ها می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی بزودی می نوت 10 لایت را معرفی می کند

نظرات در مورد : رابط کاربری MIUI 9 در حال انتشار می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *