رئیس اسبق یاهو برنامه اخبارگرا Raftr را راه اندازی می کند

Sue Decker، رئیس اسبق یاهو، در حال راه اندازی یک پلت فرم جدید مباحثه محتوا محور بین کاربران می باشد. برنامه مذکور تحت عنوان “Raftr” بوده و این اپلیکیشن تلفن همراه بینابین انجمن طرفداران و توئیتر می باشد که به خودی خود عجیب به نظر می رسد. Decker گفته است “Raftr” یک مکان برای ایجاد و برقراری گفتگو در مورد موضوعات خاص مانند ورزش، اخبار روزانه و سرگرمی می باشد.

راه اندازی، نصب و ورود به برنامه آسان است. و این در حالیست که در حال حاضر Raftr تنها روی سیستم عامل iOS در دسترس می باشد. و هنگامیکه این برنامه را روی دستگاهتان نصب کنید از شما نام و شماره تلفن دریافت می کند. پس از آن، باید تعداد انگشت شماری از موضوعات موردعلاقه تان را انتخاب کنید. سپس قادر خواهید بود تا آخرین ارسال های کاربران را در همان موضوعات مشاهده کنید.

شما در Raftr انتخاب های بسیاری دارید. همچنان که می توانید یک کاربر شرکت کننده و درگیر در مباحثه باشید می توانید علایقتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا به عنوان یک ناظر ساکت و آرام شاهد بحث و گفتگوی دیگران باشید و فقط در انجمن آنلاین باشید.

علاوه بر آن، تیم تحریریه وظیفه دارند موضوعات جدیدی را مطرح کنند. و این موضوعات به طور هفتگی تغییر خواهند کرد. در واقع، Raftr یک رویکرد جالب برای عموم مردم است که موضوعات متنوع را مطرح کرده و پاسخ بسیاری از سوالات خود را در مباحثه و مشورت با یکدیگر بگیرند.

اگر دستگاه هوشمندتان دارای سیستم عامل iOS می باشد می توانید این برنامه را دریافت کرده و راه اندازی کنید. اما اگر سیستم عامل دستگاهتان اندروید باشد، می توانید امیدوار باشید در صورت کسب محبوبیت برنامه در آینده نسخه اندرویدی آن هم عرضه شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رئیس اسبق یاهو برنامه اخبارگرا Raftr را راه اندازی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *