دیگر تعرفه اینترنت در زمان استفاده از پیام رسان سروش رایگان نیست

سروش

پس از فیلتر شدن تلگرام بسیاری از کاربران این پیام رسان به دنبال پیدا کردن یک پیام رسان مشابه با ویژگی هایی کاربردی می گشتند که در این میان یک سری از برنامه نویسان داخلی تصمیم به ساخت پیام رسان هایی با سرورهای ایرانی نمودند. یکی از این اپلیکیشن ها پیام رسان سروش می باشد که تبلیغات بسیاری نیز از این بابت در صدا و سیما کشور صورت پذیرفت و بسیاری از ارگان های دولتی نیز از آن حمایت به عمل آوردند.

یکی از اساسی ترین قابلیت هایی که بعد از فیلتر کردن تلگرام به منظور استفاده از پیام‌ رسان داخلی سروش بر روی آن تمرکز شده بود، مصرف رایگان اینترنت در زمان استفاده از این پیام رسان بود، اخیرا مشخص شده است که این قابلیت دیگر برای استفاده کنندگان از این پیام رسان وجود ندارد. مدیر بخش پیام‌رسان در شرکت توسعه فناوری رسانه سروش، مرتضی رحیمی، اخیرا در طی یک پست به این موضوع اشاره نموده و این مسئله را ناشی از یک اشکال مطرح کرده است. حجم اینترنت در زمان استفاده از بعضی پیام‌ رسان‌ های داخلی پس از فیلتر کردن تلگرام به صورت یک سوم محاسبه می‌ گردد اما پیام رسان سروش در تبلیغات خود ادعا داشت که اینترنت مورد استفاده برای این پیام رسان رایگان خواهد بود.

مرتضی رحیمی، امروز در کانال خود، در پیام رسان سروش، با اشاره به خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر در خصوص رایگان نبودن اینترنت مصرفی در این پیام‌ رسان گفت:

با نگرانی و جدیت تمام این موضوع را از طریق اپراتورهای تلفن همراه پیگیری نمودیم و اکنون لازم است نتیجه را به طور صادقانه با شما در میان بگذاریم.

پیام رسان سروش

مدیر بخش پیام‌ رسان در شرکت توسعه فناوری رسانه سروش، در خصوص نتیجه بررسی گزارش‌ ها نوشت که از ابتدای تیر ماه مصرف اینترنت در این پیام رسان رایگان نبوده و همانند سایر پیام‌ رسان‌ ها به صورت یک سوم محاسبه می گردد. رحیمی در ادامه پیام خود نیز بخاطر توقف طرح اینترنت رایگان بدون اطلاعیه ی قبلی از کاربران عذرخواهی نموده است و قول داده که تمام سعی اش را برای رفع این مسئله خواهد کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تله‌ پادو پیام‌ رسان ای متفاوت (Telepado)

نظرات در مورد : دیگر تعرفه اینترنت در زمان استفاده از پیام رسان سروش رایگان نیست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *