دیده شدن گوشی W2019 تاشو سامسونگ

گوشی W2019

گوشی W2019 تاشو سامسونگ | مدتی است که در خبرهای کمپانی سامسونگ به این موضوع اشاره شده است که این کمپانی کره ای تصمیم دارد تا از سری جدید گوشی های خود یعنی گوشی تاشو لمسی رونمایی به عمل آورد و به نوعی انقلابی در گوشی های هوشمند ایجاد نماید. اکنون بر اساس خبرهای منتشر شده، گویا تصاویری از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

گوشی W2019 تاشو سامسونگ

گویا قرار نیست شایعات مربوط به گوشی تاشو کمپانی سامسونگ قرار نیست تمام شود. در طی چند روز بعد از انتشار تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند توسط TENAA، به تازگی تصاویر جدیدی هم لو رفته‌ اند. افشای اطلاعات و تصاویر مربوط به گوشی تاشو این کمپانی کره ای قبل از معرفی رسمی، اتفاقی جدید نیست و به دفعات شاهد این ماجرا بوده‌ ایم. این موضوع در حالی است که کره‌ ای‌ ها تا به امروز تاریخ دقیق رونمایی از گوشی SM-W2019 را در کشور چین اعلام نداشته اند؛ با تمامی این تفاسیر از جایی که TENAA به تازگی گواهی لازم را برای این گوشی صادر نموده است، می‌ توان به رونمایی نزدیک آن امید داشت.

گوشی هوشمند SM-W2019 از جهات بسیاری به مدل قبلی خود یعنی W2018 شباهت دارد. گفته شده است که گوشی تاشو جدید این کمپانی از پردازنده‌ ی اسنپدراگون 845 همراه با دوربین اصلی دوگانه استفاده می نماید؛ دوربین استفاده شده در این گوشی هوشمند به احتمال زیاد برای ثبت تصاویر بهتر، به بعضی قابلیت های نرم‌افزاری مانند Scene Optimizer تجهیز خواهد شد. گوشی تاشو W2019 مانند برادر کوچکترش دارای دو صفحه نمایش امولد با وضوح تصویر Full HD خواهد بود و از سیستم‌ عامل اندروید 8.1 اوریو استفاده خواهد نمود؛ انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای این گوشی هوشمند، موضوعی محتمل به‌ نظر می‌ رسد.

گوشی W2019

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A13 5G به چیپ Dimensity 700 مجهز است

نظرات در مورد : دیده شدن گوشی W2019 تاشو سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *