دو گوشی هوشمند جدید از سوی شرکت شیائومی رونمایی شد

شیائومی

شرکت چینی خوش آوازه ی شیائومی، امروز از دو گوشی هوشمند جدید تحت عنوان Redmi 5 و Redmi 5 Plus رونمایی به عمل آورد که در کنار مشخصاتشان، قیمت بسیار مناسبی را نیز دارا میباشند. قیمت این دو گوشی هوشمند از 799 یوان آغاز می شود و از مهم ترین ویژگی های موجود در این دو دستگاه، استفاده از طراحی بدون حاشیه با لبه های منحنی و نسبت تصویر 18:9، دوربینی مجهز به لنز بزرگ تر و فلاش ال ای دی برای دوربین سلفی میباشند.

با اینکه شرکت شیائومی تمامی ویژگی های برتر را درون گوشی های سری Mi میگنجاند، با معرفی این دو گوشی، استاندارد سری ردمی این شرکت نیز فراتر از قبل رفته است. گوشی های Redmi 5 و Redmi 5 Plus در کشور چین عرضه خواهند شد و قرار است بزودی به صورت جهانی نیز عرضه شوند ولی متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی درباره ی زمان عرضه ی جهانی این دو دستگاه در دسترس نمیباشد.

شیائومیمشخصات کلی دو گوشی هوشمند ردمی 5 و ردمی 5 پلاس:

  • نسخه ی معمولی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسخه ی پلاس دارای صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس
  • پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون 450 برای نسخه ی معمولی و  پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون 625 برای نسخه ی پلاس
  • دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به لنز 1.25 میکرومتری
  • فلاش ال ای دی برای دوربین سلفی
  • بیوتیفای ورژن 3 به همراه 36 افکت به صورت پیش فرض

نسخه ی 16 گیگابایتی مجهز به 2 گیگابایت رم گوشی ردمی 5 120 دلار و نسخه ی 32 گیگابایتی مجهز به 3 گیگابایت رم این گوشی 135 دلار قیمت دارد و نسخه ی پلاس 32 گیگابایتی مجهز به 3 گیگابایت رم 150 دلار و نسخه ی 64 گیگابایتی مجهز به 4 گیگابایت رم، 180 دلار قیمت گذاری شده است. نظر شما درباره ی این دو گوشی هوشمند جدید شرکت شیائومی چیست؟ نظرات خود را از طریق بخش نظرات با ما در اشتراک بگذارید.

در ادامه با زوم تک همراه باشید……

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصویر می میکس 3 شیائومی افشا شد

نظرات در مورد : دو گوشی هوشمند جدید از سوی شرکت شیائومی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *