دونالد ترامپ چگونه از توییتر استفاده می کند ؟

توییتر

توییتر دونالد ترامپ | یکی از موضوعاتی که در میان سیاستمداران وجود دارد این است که به جای برگزاری سخنرانی های مختلف، نظرات و عقاید و صحبت های خود را در شبکه های اجتماعی مطرح می نمایند تا افراد از این طریق با دیدگاه های آنان آشنا گردند. اساسا روسای جمهور یک کشور نیز بیشتر در دید افراد و رسانه قرار دارند و نحوه ی عملکرد آن ها برای اشخاص جذابیت بیشتری دارد. یکی از کارمندان سابق کاخ سفید در خصوص نحوه ی استفاده ی دونالد ترامپ از توییتر صحبت کرده است.

توییتر دونالد ترامپ

یکی از کارمندان پیشین کاخ سفید در سخنانی جالب ادعا کرده است که علاقه بسیار زیاد دونالد ترامپ به شبکه ی اجتماعی توییتر سبب شده است که ایشان توییت هایی با منشن خود را چاپ نموده و از سایرین بخواهد که آن ها را با صدای بلند بخوانند. مدیر سابق رسانه های اجتماعی ترامپ، جاستین مک کانی، درطی یک مصاحبه با روزنامه ی نیویورک مگزین به بیان رفتار های عجیب دونالد ترامپ در خصوص وب و شبکه های اجتماعی اینترنت پرداخته است.

توییتر

بر اساس گفته های مک کانی رییس جمهور آمریکا از اینترنت زیاد سر در نمی آورد و سال گذشته ی میلادی ترامپ، مک کانی را وادار به چاپ توییت هایی می کرد که در آنها منشن شده بود. به علاوه ایشان و سایر کارکنان باید این توییت ها را با صدای بلند می خواندند و به توییت هایی که ترامپ در آن منشن شده بود، پاسخ می دادند. مک کانی ادعا نموده است که دونالد ترامپ علاقه زیاد خود به توییتر را به این صورت نشان داده است:

بیشتر از این ها می خواهم ببینم، بیشتر برایم بیاور، بیشتر بیاور

ترامپ بعد از چاپ شدن توییت ها دور مواردی که به دنبال پاسخ به آن ها بود را با ماژیک مشکی پر رنگ می کرد. دونالد ترامپ با پی بردن به قدرت بسیار زیاد فضای مجازی چندین وبلاگ ویدیویی ارزان قیمت را نیز راه اندازی نموده بود ولی از نظر ایشان رسانه های اجتماعی رایگان به مراتب قدرت بسیار بالاتری دارند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  ماشین ترامپ ( راز های عجیب خودرو ترامپ )

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دونالد ترامپ چگونه از توییتر استفاده می کند ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *