دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ

گلکسی اس 9

اخیرا عکس هایی جالب از گوشی گلکسی اس 9 منتشر شده که برخی از اطاعات این پرچم دار جدید سامسونگ را نشان می دهد. این تصاویر منتشر شده اخباری که درباره این که دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس همانند اکسپریا XZ premium توانایی رکورد و فیلم برداری با سرعت ۱۰۰۰۰ فریم بر ثانیه را دارند را تایید کرد. فیلم برداری با سرعت بسیار پایین یکی از ویژگی هایی بود که محصولات سامسونگ را از سایر شرکت ها متمایز کرده و جذابیت خاصی به آن ها بخشیده است.

اما اگر گلکسی اس 9 نیز همانند سایر محصولات قبلی سامسونگ است و فقط دارای این ویژگی می باشد پس دیگر چه برتری نسبت به تولیدات قبلی دارد؟ به احتمال زیاد آن چه که گلکسی 9 را از سایر محصولات جدا می کند , دیافراگم متغییر آن می باشد , دیافراگم این دوربین , در شرایط مختلف ,  از f/1.5 تا f/2.4 قابل تغییر می باشد. دیافراگم وسیع این گوشی , امکان افزایش کیفیت را در فیلم برداری فوق العاده آهسته را فراهم کرده است. همچنین سامسونگ با به کار گیری یک شاتر و ایزو بسیار قوی در کنار دیافراگم متغییر , امکان فیلم برداری در محیط هایی با نور کم و ضعیف را مهیا کرده است, اما متاسفانه این دیافراگم وسیع نیز گاهی باعث لرزش دست شده و عکس ها را تار می کند.

گلکسی اس 9

افکت بوکه یکی دیگر از ویژگی هایی است که در گوشی گلکسی اس 9 دیده می شود. با این قابلیت می توانید عکس های پرتره بسیار زیادی بگیرید. شرکت سامسونگ برای افزایش و ارتقا کیفیت در این زمینه با استفاده از برخی از نرم افزار ها توانسته عمق میدان دید را همانند دوربین های حرفه ای شبیه سازی کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عکس برداری پرتره در گوشی های سامسونگ

نظرات در مورد : دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *