دوربین هوآوی P30 از قدرت بالایی برخوردار است

دوربین هوآوی P30

کمپانی هوآوی در سال جاری میلادی با معرفی گوشی هوشمند هوآوی P20 انتظارات طرفداران خود را از دوربین پرچمداران خود بالاتر برد و باید در پرچمدار بعدی اش تمامی انتظارات آن ها را برطرف نماید. به تازگی جزئیاتی از پرچمدار بعدی هوآوی یعنی Huawei P30 منتشر شده است که نشان می دهد این کمپانی در نسل بعدی نیز تمامی این موارد را در نظر گرفته است و تصمیم دارد تا به ماژول دوربین پرچمدار بعدی خود قدرت بالاتری بدهد.

دوربین هوآوی P30

در طی توییت جدید ایوان بلس به عنوان یکی از افشاگران مشهور  دنیای گوشی های هوشمند، به جزئیات سری P30 هوآوی اشاراتی شده است. بر طبق گفته های ایوان بلس، دوربین اصلی این گوشی ها اساسا سه گانه خواهد بود و مانند سری پیشین سنسور اصلی آن ها 40 مگاپیکسلی می باشد. تکنولوژی های استفاده شده در این سنسور چهار پیکسل مجزا را با هم ترکیب نموده و تصویری 10 مگاپیکسلی با کیفیت بسیار بالا را تولید می نماید.

علاوه بر سنسور اصلی شاهد حضور سنسوری تله فوتو هستیم تا قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری بدون کاهش کیفیت تصویر و زوم هیبرید 10 برابری فراهم می گردد. همچنین انتظار می رود که این کمپانی به جای سنسور مونوکروم معمولی در سری پی، به استفاده از دوربین با زاویه ی دید عریض روی بیاورد. بر روی پنل جلوی هوآوی P30 نیز به احتمال دوربین سلفی این گوشی هوشمند 24 مگاپیکسلی بوده که با استفاده از سنسور بهبود یافته نسبت به هوآوی P20  از کیفیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

دوربین هوآوی P30

ایوان بلس درخصوص ویژگی های سخت افزاری این گوشی هوشمند اطلاعاتی را انتشار نداده اشت ولی بر اساس شایعات جدید در خصوص هوآوی P30 پرو نشان  از تعبیه ی دوربین چهارگانه دارد که سنسور اصلی این دوربین قرار است توسط کمپانی سونی تولید گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: Ivan Blas Twitte

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوربین هوآوی P30 از قدرت بالایی برخوردار است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *