تحولی جدید در دوربین سامسونگ گلکسی W 2018

گلکسی W 2018

چند وقت پیش پیرامون امکان متغیر بودن میزان گشودگی دیافراگم در دوربین گلکسی W 2018  گزارشاتی را خوانده بودیم ولی به خاطر این که تا اکنون دستگاه های بسیار انگشت شماری چنین قابلیتی را داشته اند و حتی همان ها در اندازه های بسیار بزرگ تری چنین امکانی را ارائه کرده اند.

می توان گفت که شرکت سامسونگ یک پیشرفت قابل توجه را در زمینه ی لنز دوربین موبایل های هوشمند داشته و البته این می تواند نویدی برای استفاده چنین فناوری در گلکسی اس ۹ خواهد بود. همان طور که در فیلم های منتشر شده از این گوشی می بینید لنز این گوشی کاملا متغییر است و گشودگی دیافراگم آن را می توان دید.

این گوشی در نور دهی کم از دیافراگم ۱.۵ و در نور دهی زیاد از دیافراگم ۲.۴ استفاده می کند، جالب این جاست که این حالت به صورت کاملا دستی هم قابل اجرا است. قابل توجه است که بدانید این حالت در گوشی های نوکیا و ذنفون نیز قابل دیدن است.

دوربین این گوشی جدید سامسونگ همچنان با OIS  و فوکوس Dual pixel فوق العاده سریع عرضه می شود و حسگر تصویر بزرگی که اندازه ی هر پیکسل برابر ۱.۴ میکرو متر می باشد را ارائه می کند. شرکت سامسونگ در عرصه ی تولید دوربین های گوشی های هوشمند نسبت به سونی قدرت چندانی ندارد ولی این تکنولوژی جدید که طراحی نموده است نسبت به دوربین های سایر گوشی های هوشمند پیشرفته تر می باشد.

احتمالا سامسونگ قصد دارد تغییرات عمده ای در زمینه ی تولید دوربین های گوشی های هوشمند خود داده و در این عرصه نیز قدرت نمایی نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آن چه که باید درباره دوربین پاناسونیک GH5s بدانید

نظرات در مورد : تحولی جدید در دوربین سامسونگ گلکسی W 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *