دلیل کم بودن پردازنده گرافیکی انویدیا ارز دیجیتال اتریوم می باشد

انویدیا

بر اساس گفته مدیر اجرایی انویدیا عامل کمبود پردازنده های گرافیکی این کمپانی، در استخراج ارز های دیجیتالی مثل اتریوم است. کمبود انویدیا به صورتی زیاد و شدید است که باعث شده که مدیر اجرایی این شرکت نسبت به آن عکس العمل داشته باشد. جن سون هوانگ در جلسه ای در انویدیا جی تی سی ، در میان حضار به این موضوع که مشکل ازدحام زیاد استخراج کنندگان ارزهای دیجیتالی اتریوم است که به کمبود پردازنده ی گرافیکی مطرح شده است.

به گفته مدیر اجرایی اصل در آمد انویدیا ارز های رمز پایه و همچنین دفتر های پخش شده نیست.  او موضوع را این چنین بیان کرده است که هدف او سرمایه‌گذاری پردازنده گرافیکی شرکت در بخش هایی خواهد بود که انویدیا در آن نقش خواهد داشت، این دلیل را برای افرادی که ارزهای دیجیتالی را استخراج می کنند.

علاوه بر آن وی افزود که:

کار اصلی و درآمد اصلی مورد نظر ما این ارز ها نیست، مادر صنعت گیمینگ که هر روز نسبت دیروز پیشرفت بیشتری می کند و ورک استیشن ها یا همان ابزار های رایانه ای پیشرفته نیز همه گیر شده فعالیت های پیشرفته مثل رهگیری پرتو در هدف قرار دارند.

وی در مورد پیشرفت سریع و خوب در قسمت اصلی انویدیا گفت که هدف و خواست او تلاش در زمینه اصلی مدیریتش برای این قسمت از کار کمپانی است. در جواب به این سوال که چرا استخراج کنندگان ارزهای دیجیتالی محصولات انویدیا را مورد استفاده قرار می دهند، گفت.

تمامی ابزار ها و دستگاه های قوی ما به سرعت تمام می شوند، در این صورت تمامی تلاش ما این موضوع است که کارت گرافیک در بازار قبل از همه در دست گیمرها قرار گیرد. این موضوع نیز از درخواست زیاد در باز ارز های رمز پایه است. این قسمت از تکنولوژی که تازه بر روی کار آمده در صدد استفاده از امکانات رایانش های عرضه شده است. به این صورت هر یک از اشخاص دسترسی به یک کامپیوتر پیشرفته دارند که هرگونه سازمان یا امثال آن بر روی آن کنترلی ندارند.

ولی انویدیا چه عملکردی نسبت به این موضوع خواهد داشت ، در هفته ای که گذشت هوانگ در مصاحبه ای که تک کرانچ داشت گفت:

عملکرد مورد نظر ما افزایش تولیداتمان است، تمامی زنجیره های تامین کننده پردازنده گرافیکی تمامی تلاش را می کند و همکاران ما تمامی تلاش خود را به کار می برند. اکنون در حال نزدیک شدن و تلاش بیشتر برای رسیدن به تقاضای مشتری هستیم ولی در حال حاضر راه طولانی را در پیش داریم.

بنابراین برای جبران آن باید تمامی تلاش خود را بکار بریم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دلیل کم بودن پردازنده گرافیکی انویدیا ارز دیجیتال اتریوم می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *