دلیل کاهش شارژدهی باتری گلکسی اس 8

کاهش شارژدهی باتری گلکسی اس 8

کاهش شارژدهی باتری گلکسی اس 8 : همانطور که از سال گذشته به خاطر دارید، گلکسی اس 7 و اس 7 ادج به دلیل مشکل اساسی که در باتری آن ها وجود داشت سبب شده بود برخی از کاربران و طرفداران این کمپانی از خرید این گوشی خودداری کرده و به سمت سایر کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند بروند. هم اکنون برخی از کاربران گوشی های گلکسی اس 8 این کمپانی، خبر از کاهش میزان شارژدهی این گوشی می دهند که گویا باز هم سامسونگ سبب نارضایتی کاربران گردیده است!

بر طبق گزارشاتی که کاربران سامسونگ در فروم این کمپانی منتشر کرده اند، گویا صفحه نمایش این گوشی هوشمند به صورت کاملا ناخواسته روشن شده و سبب می گردد که شارژدهی این گوشی پس از شارژ کردن در طول یک روز به شدت کاهش یابد. این مسئله در ابتدا در برخی از گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس این کمپانی مشاهده شد ولی گویا برخی از کاربران نوت 8 نیز با این مسئله روبه رو هستند.

کاهش شارژدهی باتری گلکسی اس 8

این مشکل دقیقا زمانی اتفاق می افتد که کاربران پس از استفاده ی معمولی از گوشی هوشمند خود آن را قفل کرده و بر روی میز می گذارند. مشکل روشن شدن ناخواسته ی صفحه نمایش این گوشی ها پس از گذشتن 10 ثانیه رخ می دهد و در طول یک روز به قدری تکرار می شود تا شارژ گوشی به شدت کاهش یابد. در فروم این کمپانی برخی از کاربران روش هایی را برای حل این مسئله ارائه کرده اند.

برخی اعلام کرده اند که کاربرانی که دارای گلکسی اس 8 می باشند، می توانند با استفاده از کاور و یا حذف کش پارتیشن ها در حالت ایمن از بروز این مسئله جلوگیری نمایند، اما گویا باز هم این روش ها مشکل را به طور کامل حل نکرده است. هنوز دلیل بروز این مشکل مشخص نشده است و هنوز نمی توان این مسئله را به وجود باگ نرم افزاری در بیکسبی نسبت داد. هم اکنون فقط باید منتظر باشیم تا ببینیم کمپانی سامسونگ چه راهی برای حل این مشکل مشخص می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سیستم عامل تایزن موتور محرکه تلویزیون های جدید سامسونگ

نظرات در مورد : دلیل کاهش شارژدهی باتری گلکسی اس 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *