دلیل قتل پسر مهابادی چیست ؟

پسر مهابادی

در روز های اخیر اخباری مبنی بر قتل پسر مهابادی در دنیای اینترنت منتشر شد ، پسری 18 ساله که با دعوت دوستانش به گردش رفته بودند که پس از گذشت 3 روز و عدم اطلاع خانواده اش از وی جسد وی در روستا های اطراف شهرستان مهاباد پیدا شد.

دلیل سوزاندن پسر مهابادی

قتل پسر مهابادی به دلیل آتش کشیده شدنش پس از قتل در رسانه ها غوغایی عجیب ایجاد کرد بسیاری از افراد از کشته شدن این پسر مهابادی ناراحتی خود را در شبکه های اجتماعی و دنیای اینترنت به گوش قاتلان این جوان  بی گناه رساندند.

اما دلیل قتل پسر مهابادی چه بود ؟ شایعاتی در مورد شیطان پرست بودن قاتلان در دنیای اینترنت منتشر شد چرا که بر اساس گفته دائی مقتول گویا در ویدئویی که قاتل پس از قتل پسر مهابادی گرفته است وی میگوید من شیطانم و جان تورا خواهم گرفت.

براساس اطلاعات منتشر شده در مورد قتل پسر مهابادی ، دلیل قتل پسر مهابادی مست بودن قاتلان اعلام شده است که گویا در حالت عادی نبوده اند. براساس اطلاعات منتشر شده گویا قاتل به همراه دوستانش دست به قتل پسر مهابادی زده است ، بعد از زدن ضربات چاقو و ساطور به مقتول گویا با گرفتن فیلم جسد وی را مورد ضرب و شتم و زدن ضربات ساتور قرار داده است . پس از آن وی را از ماشین پیاده کرده و در روستا های اطراف مهاباد رها میکنند. اما قاتل بعد از یک روز دوباره به صحنه جرم می رود و میبیند مقتول هنوز زنده است و با پاشیدن بنزین بر روی وی او را می سوزاند.

شما می توانید اطلاعات بیشتر و تصاویر بیشتری از صادق پسر مهابادی در لینک زیر ببینید : قتل پسر مهابادی

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دلیل قتل پسر مهابادی چیست ؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ما با این جوانهایی که داریم ترسی از داعش نداریم
    اینها میتونن داعش را آموزش بدند
    وای به حال ما و نسل های آینده ایران