دلیل ساخت Surface Go مایکروسافت چه بود؟

Surface Go

کمپانی مایکروسافت اخیرا از یک تبلت ارزان قیمت و پایین رده با نام Surface Go رونمایی به عمل آورد که نسبت به تبلت های سری سرفیس خود نظیر سرفیس 3 و سرفیس پرو از امکانات کمتر و جزو تبلت های پایین رده و البته با ابعاد کوچک به حساب می آید. اما برای بسیاری از کاربران و علاقه مندان به کمپانی مایکروسافت جای سوال است که چه شد این کمپانی تصمیم به ساخت یک تبلت با ابعاد کوچک، قیمت ارزان و مشخصاتی پایین رده گرفت؟! قطعا توجه کاربران به آیپدهای کوچک اپل و میزانطرفداتری آن ها از این آیپد ها در تصمیم مایکروسافت بی تاثیر نبوده است ولی به هر حال کمپانی مایکروسافت همیشه عقیده داشته است که باید دستگاهی تولید این کمپانی دارای طراحی نوآورانه با بهترین مشخصات باشد و اکنون معرفی Surface Go خلاف عقاید این کمپانی می باشد!

احتمال دارد برخی از کاربران عرضه یک تبلت 10 اینچی با پردازنده پنتیوم را کاملا تبلت به درد نخوری بدانند و تمایلات بیشتری به دستگاه های هوشمندی با سخت‌ افزاری قدرتمند‌تر و با قیمت بیشتر داشته باشند ولی باید خار نشان کنیم که در هر صورت کاربرانی نیز هستند که توانایی خرید یک SurfaceBook را ندارند ولی علاقه زیادی دارند تا حتی برای یک بار هم که شده از این تبلت های مایکروسافت استفاده نمایند. کمپانی مایکروسافت تاکنون توانسته با معرفی Surface Go تعداد زیادی از مشتریان علاقه مند به تکنولوژی را هدف قرار دهد که تا به الان توانایی خرید سرفیس بوک های این کمپانی را نداشته اند. شاید چندین غول سخت‌ افزاری در دنیای تکنولوژی با کمپانی مایکروسافت همکاری نزدیکی داشته اند؛ ولی هیچکدام از این کمپانی ها تاکنون دستگاهی ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری ضعیف ولی کاربرپسند معرفی نکرده بودند. به طورکلی اگر بخواهیم در این خصوص اظهار نظر داشته باشیم کمپانی مایکروسافت هم اکنون با تولید این تبت اقتصادی توانسته بازار جدیدی را برای گجت های مبتنی بر سیستم‌ عامل ویندوز خود در سراسر دنیا ایجاد نماید.

Surface Go

این تبلت اقتصادی با برچسب قیمت ۳۹۹ دلاری، می‌ تواند تجربه جذابی را در اختیار کاربران از فعالیت با یکی از تبلت های سری سرفیس مایکروسافت قرار دهد. لازم به ذکر است که این تبلت در مدل های مختلف با نسخه‌ های متفاوت از ویندوز عرضه خواهد شد. برخی از این تبلت ها به صورت پیش‌فرض با نسخه Home یا S Mode ویندوز 10 عرضه می گردند و کاربران S Mode می‌ توانند به صورت کاملا رایگان سیستم‌عامل خود را به نسخه ی Home ارتقا دهند و اما مدل دیگری با ویندوز 10 پرو نیز وجود دارد که قابلیت تبدیل به S Mode را نیز داراست. زمانی که این تبلت از حالت S Mode استفاده نمی‌ کند، می تواند نرم فزارهای 32 بیتی و دیگر اپلیکیشن های موجود بر روی فروشگاه‌ های مایکروسافت را اجرا نماید.

بیشتر بخوانید  جدیدترین دستگاه های الکترونیکی "گوناگون"

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دلیل ساخت Surface Go مایکروسافت چه بود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *