دستیار مجازی Bixby سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از ۸ زبان مختلف

دستیار مجازی Bixby سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از ۸ زبان مختلف

با شروع شایعات درباره ی ویژگی های احتمالی گلکسی اس ۸ از جمله مواردی که به آن اشاره شد دستیار مجازی Bixby جانشنین S voice بود، گفته شده است که این دستیار مجازی که محصول مشترک شرکت سامسونگ وViv  می باشد می تواند تا ۸ زبان مختلف دنیا را پشتیبانی کند.

به گزارش رسانه ETnews کره جنوبی که خود این خبر را بر اساس یک منبع نا شناخته منتشر کرد دستیار مجازی Bixby می تواند از زبان های انگلیسی، کره ای، چینی و پنج زبان دیگر که هنوز مشخص نشده پشتیبانی کند. این درحالی است که شرکت گوگل برای دستیار مجازی Google Assistant که بر روی گوشی های Pixel و Pixel XL قرار گرفته است، پنج زبان را قابل پشتیبانی قرار داده است.(انگلیسی، آلمانی، برزیلی، پرتقالی و هندی)

همچنین به تازگی شایعاتی منتشر شده است که از انتشار Bixby برای دیگر محصولات سامسونگ از جمله لوازم هوشمند خانگی اش خبر می دهد، با این وجود انتظار می رود تا دستیار Bixby چالشی برای دیگر رقبای خود از جمله کورتانا مایکروسافت، سیری اپل و الکسای آمازون ایجاد کند.

سامسونگ با توجه به شکست دستیار صوتی S voice قصد دارد تا امسال توجه بیشتری به این مسئله بکند و مسلما Bixby با وجود یک بانک اطلاعاتی بزرگتر نسبت به دیگر رقبایش می تواند تحولی عظیم در فروش گلکسی اس ۸ ایجاد کند. از دیگر قابلیت های Bixby می توان به تشخیص اپتیکالی کاراکتر ها و همچنین تشخیص دیگر داده ها مانند عکس و فیلم اشاره کرد.

با این وجود باید تا برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در شهر بارسلونا اسپانیا منتظر ماند، احتمالات زیادی می رود که پرچمدار بعدی سامسونگ در این مراسم چشم ها را به خود خیره کند و با تاثیر مثبتی که دستیار مجازی Bixby در فروش این گوشی دارد سامسونگ می تواند زیان های وارد شده به شرکتش را جبران کند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  استفاده سامسونگ گلکسی S8 از دستیار مجازی Bixby

نظرات در مورد : دستیار مجازی Bixby سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از ۸ زبان مختلف

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *