دستیار صوتی هوشمند اپل 46 درصد از بازار دستیارهای صوتی موبایل رو به خودش اختصاص داده!

دستیار صوتی هوشمند اپل

حتما شما اسم سیری به گوشتون خورده! سیری اسم دستیار صوتی هوشمند اپل هستش که این اواخر کمپانی اپل به دستیار صوتی خودش خیلی اهمیت میده و این موضوع از وقتی شروع شد که آیفون 10 رو به بازار معرفی کرد. خیلی از کاربرای این دستیار صوتی و آیفون جدید اپل تا به الان از قابلیت های این دستیار صوتی در حال استفاده هستن و هیچ گزارشی یا بهتره که بگیم هیچ نارضایتی از این دستیار صوتی بعد از اون همه تغییراتی که اپل روی سیری انجام داده ثبت نکردن! البته باید این نکته رو هم بگیم که اپل برای برطرف کردن مشکلات اون زحمت زیادی کشیده… .

دستیار صوتی هوشمند اپل

امروز یه خبر منتشر شد که بر اساس اطلاعاتی که شرکت های آمارگیری اعلام کردن، سیری تونسته 46 درصد از بازار دستیارهای صوتی گوشی های هوشمند رو به خودش اختصاص بده و به قول خودمون بازار رو قبضه کرده …! (یه موفقیت بزرگ برای کوپرتینونیشینا). یعنی الان توی این شرایط دستیار صوتی گوگل جلوی سیری اپل شکست خورده …

اما یه موضوعی الان مطرح شده که شاید ذهن شما رو هم درگیر کرده باشه! اینکه دستیار صوتی اپل بعد از دستیار صوتی گوگل به بازار اومد و فعالیت خودش رو بعد از معرفی آیفون 6 شروع کرد؛ خب بالطبع تجربه ی کاری کمتری هم داره دیگه…! اما چطوری تونست که کاربرای زیادی رو به شمت خودش بکشونه؟! همه انتظار داشتیم که دستیار صوتی گوگل صدر جدول باشه نه اپل!

دستیار صوتی هوشمند اپل

یه گانی زنی هم میشه انجام داد البته… اونم اینکه کمپانی گوگل نتونسته درمورد قابلیت های دستیار صوتی خودش به درستی اطلاع رسانی کنه و به همین خاطر اپل توی این مورد قوی تر عمل کرده و تونسته قابلیتای دستیار صوتی خودشو بهتر برای کاربراش تعریف کنه! اما باید به این مورد هم اشاره کنیم که گوگل تو جریان مراسم Google I/O 2018 قابلیت های خیلی جذابی رو برای دستیار صوتی خودش معرفی کرده که نشون میده که می خواد بازار دستیارهای صوتی هوشمند رو متحول کنه …!

 

نظر خودتون رو در مورد سیری اپل با زوم تک به اشتراک بذارید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سیری اپل ،تماس های شمارا پاسخ خواهد داد!

نظرات در مورد : دستیار صوتی هوشمند اپل 46 درصد از بازار دستیارهای صوتی موبایل رو به خودش اختصاص داده!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *