دستگاه Styler پیشرفته ال‌جی چه ویژگی های دارد.

ال جی - استایلر

دستگاه Styler پیشرفته ال‌جی چه ویژگی های دارد. دستگاه Styler پیشرفته ال‌جی با قابلیت تشخیص صدای مبتنی بر هوش مصنوعی و طراحی آیینه مانند، در مراسم IFA 2018 معرفی خواهد شد. دو مدل جدید استایلر، استاندارد جدید در زمینه هوش مصنوعی و طراحی تعریف خواهند کرد

شرکت الجی در مراسم IFA 2018 از مدل های پیشرفته و انقلابی محصول مراقبت از لباس Styler رونمایی خواهد کرد. دو مدل Styler ThinQ و Styler با درب آیینهای، از قابلیت های منحصربهفردی برای بهبود تجربه کاربری بهره میبرند و در عین حال لباس‌ها را تمیزتر، بهداشتیتر و البته مرتبتر میکنند. کاربران میتوانند دستگاه Styler ThinQ را با فرمان صوتی کنترل کرد و با درب آیینه تعبیه شده در Styler Mirrored Glass Door، بیشترین استفاده را از فضای خانه بکنند.
دو محصول جدید Styler ThinQ و Styler Mirrored Glass Door عملکرد و فناوریهای پیشرفتهStyler قبلی را ارتقا دادهاند. با وجود فناوری TrueSteam™، مدلهای جدید با نابود کردن 99.9 درصد از آلودگیها و باکتریهایی که به صورت روزمره روی لباس مینشینند، لباس ها را کاملا پاکیزه و بهداشتی میکند. آویز متحرک داخل این محصول با تکان خوردن مداوم حتی چروکهای کوچک لباس را هم برطرف کرده و بوی بد لباس را از بین میبرد. همچنین قابلیت Pants Crease Care نیز علاوه بر برطرف کردن چروک‌های شلوار، با انداختن خط اتو روی آن، شلوار را آراسته میکند. به لطف قابلیت Gentle Dry این دستگاه نیز، لباسها با ملایمت بیشتر و در عین حال سریع‌تر خشک خواهند شد.
مدل Styler ThinQ با داشتن پلتفرم اختصاصی DeepThinQ الجی قابلیتهای کنترلی بیشتری را از طریق دستورات صوتی در اختیار کاربر میگذارد. مثلا فقط کافی است بگویید “Hi LG” تا این محصول روشن شود. همچنین با دستورات صوتی دیگر علاوه بر خاموش و روشن کردن این محصول میتوان چرخههای مختلف تمیز کردن لباس را انتخاب کرد، مشکلات را بررسی کرد و پیشنهادی برای بهترین چرخه شستشو دریافت کرد.
مدل دیگر، Styler Mirrored Glassبا قابلیت‌های کاربردی و مصرف بهینه با هر دکوری کاملا منطبق میشود. این محصول از یک در با پوشش آیینهای بهره میبرد که باعث میشود در عین حالی که عملکردی مشابه مدل Styler ThinQ ارائه میدهد، هر وسیلهای که در کنارش قرار میگیرد را نیز کامل کند و زیبایی خاصی به محیط ببخشد.
آقای Song Dae-hyun رئیس بخش لوازم خانگی و تهویه هوای الجی میگوید: الجی از اینکه در زمینه محصولات مراقبت از لباس با محصولاتی مانندStyler یکی از شرکتهای پیشرو است به خود افتخار میکند. محصولی که از فناوریهای خاص الجی استفاده کرده و عملکرد فوقالعادهای ارائه میدهد. الجی به بهبود سبک زندگی مشتریان و ارائه بهترین محصولات با قابلیتها و فناوری های جدید برای یک زندگی راحت ادامه خواهد داد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستگاه Styler پیشرفته ال‌جی چه ویژگی های دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *