دستگاه جدید پاناسونیک برای ارزیابی کالری

پاناسونیک

دستگاه جدید پاناسونیک : بسیاری از افراد از اضافه وزن و چاقی رنج می برند و در تلاش اند از دست چربی های اضافی خود رها شوند. قطعا با رژیم غذایی مناسب و کمی ورزش می توان به وزن ایده آل رسید اما برای این کار باید از میزان کالری و انرژی غذاهایی که استفاده می کنیم اطلاع داشته باشیم. در این راستا پاناسونیک با تولید دستگاهی جدید تحولی بزرگ در تکنولوژی و اقدامات پزشکی برای حل مشکل چاقی ایجاد کرد.

این دستگاه که CaloRieco نام دارد طوری طراحی شده که با استفاده از آن می توان میزان کالری هر غذا را قبل از خوردن ارزیابی کرد. وقتی غذا را داخل دستگاه قرار می دهید , میزان کالری مواد بر روی صفحه مانیتوری نشان داده می شوند. طراحان این دستگاه کار و درک نتایج آن را طوری طراحی کرده اند که برای همه افراد قابل فهم باشد. با استفاده از تکنولوژی انعکاس نور میزان کربدهیدارت ها , چربی و پروتئین هر یک با رنگ خاصی در صفحه نمایش داده شده و در آخر کالری کلی آن محاسبه شده و به فرد اطلاع داده می شود.

در حال حاضر , شرکت پاناسونیک یک دستگاه به صورت آزمایشی تولید کرده است اما برنامه های گسترده ای برای تاسیس خط تولید آن در نظر دارد. با پیشرفت تکنولوژی بالطبع تمامی مسائل دنیای پزشکی نیز پیشرفت کرده و به دستگاه های مکانیزه و دیجیتالی تبدیل خواهد شد و در این امر پاناسونیک پیش قدم بوده و در آینده ای نزدیک باید شاهد تلاش های سایر کمپانی ها در این عرصه باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پخش زنده نمایشگاه CES 2014 : کمپانی پاناسونیک

نظرات در مورد : دستگاه جدید پاناسونیک برای ارزیابی کالری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *