دسترسی به سرور بازی ها نیز برای کاربران ایرانی دچار اختلال شده است

سرور بازی

همانطور که می دانید از دیروز پیام رسان تلگرام برای آی پی های ایرانی و کاربران آن فیلتر شده است و گویا این مسئله دامن بسیاری از خدمات اینترنت را گرفته و سیستم را به طور کلی مختل کرده است و بر اساس گزارش های منتشر شده این اختلالات به پلتفرم هایی نظیر شبکه ی پلی استیشن و استیم نیز رسیده است و بر اساس بررسی های صورت پذیرفته در ساعاتی از امروز شبکه ی پلی استیشن به طورکلی از دسترس خارج شد.

البته لازم به ذکر است این مسئله امروز تا حدودی برطرف شده است ولی هنوز برخی از کاربران ایرانی در اتصال به PSN با مشکل مواجه هستند. باید در این خصوص بگوییم که مشکلات گزارش شده تنها محدود به شبکه ی پلی استیشن نمی شود و برخی از کاربران ایرانی استیم، ایکس باکس لایو و بازی های آنلاینی نظیر League of Legends نیز مسائل و مشکلات زیادی را گزارش نموده اند.

سرور بازی

اکنون اصلا مشخص نیست که این اختلالات دائمی هستند یا اینکه با گذشت یک مدت زمان کوتاه برطف می شوند. این مسئله بسیاری از سیستم های اینترنتی را دچار مشکلات مختلفی نموده است که به نوعی در بخش های مختلف کشور مسائل خاصی را به دنبال داشته است. اکنون تنها باید منتظر بمانیم و ببینیم که این مشکل تا چه زمانی ادامه خواهد یافت و آیا ممکن است به طورکلی با این مسئله تا آخر روبرو باشیم یا خیر!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دسترسی به سرور بازی ها نیز برای کاربران ایرانی دچار اختلال شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *